• Aplikace herně teoretických algoritmů do hry Gomoku 

      Autor: Muzika Martin; Vedoucí práce: Čermák Jiří; Oponent práce: Durkota Karel
    • Aplikace herně teoretických algoritmů do hry Gomoku 

      Autor: Muzika Martin; Vedoucí práce: Čermák Jiří; Oponent práce: Malinka František
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      V této práci se zamerujeme na rešení hry Gomoku-swap2. Problémem této hry je obrovský množství možných akcí na daný tah a pomerne velká hloubka hry.Z toho duvodu ohodnocovací funkce pro ohodnocení úrovne herního stavu je ...
    • Optimalizace sémantického dvojshlukování 

      Autor: Kubelka Petr; Vedoucí práce: Kléma Jiří; Oponent práce: Čermák Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-07)
      Dvojshlukování je populární způsob, jak analyzovat data genové exprese, zejména při objevování setů genů, které jsou si funkčně podobné v rámci specifických biologických podmínek. Cílem této bakalářské práce je otestovat ...
    • Transfer learning pro klasifikaci textu 

      Autor: Pavel Janata; Vedoucí práce: Čermák Jiří; Oponent práce: Selecký Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-06)
      Nedávné vývoje v jazykových modelech vedly k posunu v transfer learning metodách ve zpracování přirozeného jazyka. Jazykové modely předtrénované na rozsáhlých obecných datasetech dosahují nejlepších výsledků v celé řadě ...