• Analýza přístupů k hodnocení hodnoty značky 

      Autor: Karnet Adam; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Vlčková Petra
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Marketing a sociální sítě 

      Autor: Gluchman Tomáš; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Vítek Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Nové trendy v internetovém marketingu 

      Autor: Varmuža Jan; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Spiesová Daniela
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Nové trendy v internetovém marketingu 

      Autor: Masopust Jan; Vedoucí práce: Štědroň Bohumír; Oponent práce: Vítek Miroslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Srovnání krátkodobých prognóz HDP ČR na základě lineárních regresních a simultánních modelů 

      Autor: Pochmanová Dana; Vedoucí práce: Bemš Július; Oponent práce: Štědroň Bohumír
      Cílem této diplomové práce je porovnat krátkodobé prognózy HDP ČR na základě lineárních regresních a simultánních modelů. Teoretická část si klade za cíl objasnit základní principy v oblasti tvorby ekonometrických modelů, ...