• A case study about implementing a CRM system to a company 

      Autor: Muradoglu Mehmet Fatih; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
      Cílemtétopráce je analyzovatproblematiku CRM, vytvořitmetodiku pro pochopení základů řízení vztahů se zákazníky a tuto metodiku ověřit na vybraném zákazníkovi. Práce je rozdělenana 3 části. V první je detailně analyzována ...
    • Analytické možnosti MS Excel 

      Autor: Málik Emil; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Analýza dopadu produkce vadných produktů v elektrotechnice 

      Autor: Svoboda Vojtěch; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Kratochvíl Štěpán
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)
      Tato práce identifikuje a pojmenovává náležitosti, které jsou spjaty s podnikáním v oblasti elektrotechniky, konkrétně v odvětví s přímou vazbou a orientací na výrobu elektrického zařízení. Popisuje komplexně celý proces, ...
    • Analýza možnosti importu elektroniky z Jižní Koreje do ČR 

      Autor: Maleninský Jan; Vedoucí práce: Brabec Zdeněk; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-09-09)
    • Analýza možností prodeje webových her 

      Autor: Križek Petr; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Vávrová Věra
      Cílem práce je určit vhodný obchodní model pro malé nebo neznámé vývojáře a zodpovědět otázku, zda bude daný model v konkrétním případě ziskový. Teoretická část pojednává o rozdělení webových her do kategorií podle ...
    • Analýza podnikatelské příložitosti v ČR pro síť convenience store 

      Autor: Michalík Martin; Vedoucí práce: Starý Oldřich; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-07-24)
    • Analýza potenciálního zákazníka při uvedení nového produktu na trh 

      Autor: Sivok Martin; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Formánek Ota
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Analýza potenciálního zákazníka při uvedení nového produktu na trh 

      Autor: Dancziwski Jaroslav; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Vít David
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)
    • Aplikace znalostního managementu v praxi 

      Autor: Šimák Boris; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-09-06)
    • Bezpečnostní specifika provozu aplikací v prostředí cloudu 

      Autor: Šefránek Jan; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-07-04)
    • Bussines plán technologického projektu formule Student na ČVUT&nbsp 

      Autor: Záruba Tomáš; Vedoucí práce: Vašíček Jiří; Oponent práce: Dobiáš Martin
      Bakalářská práce se zabývá tvorbou a realizací business plánu k výrobě elektroformule FSE.03., která vznikla pro potřeby technickoekonomických disciplín v soutěži Formula Student. V teoretické části se popisuje především ...
    • Čipové karty v řízení vztahu se zákazníkem 

      Autor: Štofčík Peter; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Horák Pavel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01)
    • Data analytical way to identify an appropriate attribution model for digital marketing 

      Autor: Matoulek Matěj; Vedoucí práce: Novotný Jakub; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-06)
      Tato diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První je teoretická, v níž je uvedeno prostředí digitálního marketingu, jsou vysvětleny základní pojmy a jsou popsány atribuční modely. Přehled dostupných atribučních modelů ...
    • Efektivní řízení projektů 

      Autor: Hrkal Václav; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Grünwald Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Ekonomické posouzení telefonní služby prostřednictvím internetu 

      Autor: Amro Salah; Vedoucí práce: Vítek Miroslav; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Ekonomické vyhodnocení otopné soustavy u rodinného domu 

      Autor: Aleš Schier; Vedoucí práce: Černohous Josef; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
      Tato bakalářská práce se zabývá navržením vhodného tepelného čerpadla do rodinného domu jako levnějšího zdroje oproti již fungujícího plynového kondenzačního kotle. V práci jsou spočteny tepelné ztráty a tepelné potřeby ...
    • Elektronické zdravotnictví a jeho nástroje, situace u nás a v Evropě 

      Autor: Šimáček Jindřich; Vedoucí práce: Náplava Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-10-14)
    • Energetická náročnost a ekonomické zhodnocení těžby kryptoměn 

      Autor: Malý Ondřej; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Kreim Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-01-29)
      Tato práce poskytuje ucelený pohled na problematiku kryptoměn. Největší pozornost je přitom věnována jejich těžbě a problematice s ní spojenou. Rešerše obsahuje tři části, ve kterých je vysvětlen princip kryptoměn, popsán ...
    • I4Tracking - uplatnění technologie v marketingových studiích 

      Autor: Motl Michal; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11)
    • Integrovaná marketingová komunikace firmy 

      Autor: Květ Luboš; Vedoucí práce: Jenčík Pavel; Oponent práce: Dobiáš Martin
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)