Prohlížení katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd dle autora "Červenka Petr"
-
I4Tracking - uplatnění technologie v marketingových studiích
Autor: Motl Michal; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Marketingová strategie při prodeji lékařské přístrojové techniky v ČR
Autor: Pálka Pavel; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2012-02-01) -
Motivační faktory nákupního chování v online prostředí
Autor: Bencúr Juraj; Vedoucí práce: Rojkovičová Veronika; Oponent práce: Červenka Petr
Práce popisuje optimalizaci konverzního poměru jako cyklický systematický proces analýzy, návrhu řešení, provedení a vyhodnocení experimentů na webové stránce. Zaměřuje se na současné možnosti webové analytiky pro poznání ... -
Použití statistických metod při analýze Eye Tracking
Autor: Krtička Václav; Vedoucí práce: Dobiáš Martin; Oponent práce: Červenka Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-06-11) -
Řízení výroby prvků internetu věcí
Autor: Chromec Jakub; Vedoucí práce: Borýsek Martin; Oponent práce: Červenka Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-25)Diplomová práce se zabývá řízením výroby prvků internetu věcí na příkladu firmy Byzance. Druhá kapitola po vlastním úvodu popisuje obecně internet věcí, jeho historii, úskalí a jeho vztah k celému průmyslu. Třetí kapitola ...