Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Tvorba marketingového plánu vybrané společnosti, Creating a Marketing Plan for a selected Company
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro vybranou společnost. V teoretické části práce jsou shrnuty obecné poznatky o marketingu a marketingovém plánování. Dále je zde detailně popsán marketingový plán. ...
Plán marketingové komunikace pro vybranou značku, Marketing Communications Plan for a selected Tag
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se marketingu. Dále je popsána problematika marketingové komunikace a použití jejích ...