Hledat
Zobrazují se záznamy 1-8 z 8
Motivace jako nástroj řízení výkonnosti zaměstnanců ve vybraném podniku, Motivation as a tool for employee performance management in the chosen company
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-01)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu zaměstnanců a jejich motivaci z hlediska měření jejich výkonnosti ve společnosti Mattoni 1873. Práce je rozdělená do tří hlavních částí – teoretické, analytické a návrhové. Teoretická ...
Hodnocení investice v malém strojírenském podniku, Evaluation of an Investment in a Small Engineering Company
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-05)
Předmětem této diplomové práce je hodnocení efektivnosti investice do výrobního stroje ve strojírenském podniku CNC Voborník, s.r.o. První část této práce je teoretická a je zaměřena na problematiku investic a investičního ...
Ekonomický informační systém v konkrétním podniku, Economic information system in the company
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Tato diplomová práce "Ekonomický informační systém v konkrétním podniku" se zabývá tématem ERP systému v Onřejovické strojírně, a. s. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky z oblasti ekonomických ...
Inovace systému výdeje ve společnosti Monta, Innovation of the dispensing system at Monta company
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Tato diplomová práce se zabývá inovací systému řízení výdeje v konkrétní společnosti. Práce se zaměřuje na analýzu způsobů řízení výdeje a možnosti inovace sytému řízení výdeje, včetně možné inovace vybavení. V práci je ...
Tvorba marketingového plánu vybrané společnosti, A marketing plan development of a selected company
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-05)
Cílem mojí závěrečné práce je navržení marketingového plánu společnosti TEDOM a.s., jehož součástí je i popis marketingových cílů a strategií pro danou firmu. Podnikání společnosti TEDOM a.s. je především spjato s vývojem ...
Tvorba marketingového plánu vybrané společnosti, Creating a Marketing Plan for a selected Company
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro vybranou společnost. V teoretické části práce jsou shrnuty obecné poznatky o marketingu a marketingovém plánování. Dále je zde detailně popsán marketingový plán. ...
Plán marketingové komunikace pro vybranou značku, Marketing Communications Plan for a selected Tag
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se marketingu. Dále je popsána problematika marketingové komunikace a použití jejích ...
Marketingový plán autosalonu vozidel, Marketing Plan of Luxury Cars Showroom
; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Rejf Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-01)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a sestavením marketingového plánu pro reálný podniku v oblasti autosalonu luxusních vozidel. Na začátku této práce je obecná definice marketingu a jeho vlivu na chod podniku jako ...