Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 27
Strategie řízení paralelního hybridního pohonu, Control strategy of parallel-hybrid powertrain
; Vedoucí práce: Morkus Josef (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
Setrvačník jako akumulátor energie pro start-stop systém spalovacího motoru, A flywheel energy accumulator for engine start-stop system
; Vedoucí práce: Morkus Josef (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2013-10-01)
Podvozek elektromobilu., Chassis of electric car
; Vedoucí práce: Baněček Jan; Oponent práce: Morkus Josef (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-27)
Zařízení pro prodloužení dojezdu elektrických vozidel, Range extender for electric vehicles
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Vajdák Michal (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-28)
Diplomová práce se zabývá problematikou zařízení na prodloužení dojezdu elektrických vozidel. V úvodu je zpracována rešerše typů zařízení pro prodloužení dojezdu elektrických vozidel, provedených realizací v produkčních ...
Hybrid Vehicle Driveline concept, Hybrid Vehicle Driveline concept
; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Morkus Josef (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-13)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh konceptu dvojspojkové převodovky pro automobil segmentu B poháněný benzinovým motorem a dvěma elektickými motor-generátory. Koncept je podpořen simulací zatěžovacího cyklu. Základní ...
Energetická náročnost jízdy elektrobusu, Energy demands of the electric bus drive
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Barchánek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-11)
Cílem této diplomové práce je stanovení energetické náročností jízdy elektrobusu SOR EBN 11 na lince 213. Na základě měření byla stanovena topografie trasy a průběh rychlosti jízdy elektrobusu, následné trasa byla rozdělena ...
Energetická náročnost elektropohonu off-road jízdního kola, Energy demands of off-road bicycle electric drive
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Kalivoda Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-12-20)
Úvod práce se zaměřuje na obecnou problematiku a výskyt elektromobility v našem životě. Pro lepší orientaci v dalších částech práce a snazší porozumění textu následuje krátký přehled stavu klasických elektrokol, jejich ...
Ekonomická efektivnost plug-in hybridního pohonu automobilu, Economic efficiency of plug-in hybrid car drive
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Klír Vojtěch (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-02-17)
Práce se ve svém úvodu zabývá popisem zkoumané problematiky a částečně nastíní i příčiny použití plug-in hybridního pohonu v automobilech. Dále se zabývá vhodným provozem pro vozy s tímto systémem pohonu a navrhuje hodnotící ...
Využití 48 V technologie v hybridních pohonech, Using of 48 V technology in hybrid powertrains
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Klír Vojtěch (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
Diplomová práce je zaměřena na využití současných trendů ve stále více využívané 48 voltové elektrické síti automobilů, zejména v mild-hybridních vozidlech. V první části této práce je seznámení s rozdělením hybridních ...
Optimalizace spotřeby paliva s použitím mild-hybridního pohonu vozidla, Optimizing vehicle fuel consumption using a mild-hybrid powertrain.
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Macek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-30)
Tato diplomová práce se zabývá přeměnou klasického vozidla poháněného spalovacím motorem na mild hybrid a optimalizace spotřeby paliva. Výzkum je prováděn za použití gradientních dat získaných na dané testovací trase a ...