Prohlížení Diplomové práce - 12120 dle předmětu "optimalizace"
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
-
Algoritmus pro optimalizaci spotřeby paliva HEV pro jízdu vozidla v kopcích
; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Rozhdestvenskiy Dmitry
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)Tato diplomová práce poskytuje přehled různých režimů řízení hybridních vozidel a strategií řízení implementovaných za účelem minimalizace spotřeby paliva. Je navržena nová strategie řízení pro stoupání a klesání paralelního ... -
Automatizovaná optimalizace parametrů experimentální pohonné jednotky
; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Páv Karel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-05)Tato práce pojednává o zavedení automatizačního systému pro optimalizaci parametrů experimentální spalovací pohonné jednotky. Použití automatizačního systému by mělo směřovat k usnadnění hledání optimálních nastavení akčních ... -
Dvouúrovňová řídící strategie pro hybridní vozidlo s využitím informací o plánované trase
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Denk Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)Hybridní pohon slouží ke snížení spotřeby paliva a výsledných emisí oxidu uhličitého u konvenčních vozidel poháněných spalovacím motorem a jako cesta k jejich úplné elektrifikaci. Aby byl co nejlépe využit potenciál tohoto ... -
Kalibrace simulačního modelu motoru
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Pohořelský Luděk
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)Obsahem této diplomové práce je kalibrace simulace čtyřválcového motoru Yamaha YZF-R6 použitého ve studentské formuli. První část práce se zaměřuje na experimentální měření na brzdovém stanovišti pro získání potřebných ... -
Návrh modulárního stojanu pro zkoušky motorů na brzdovém stanovišti
; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)Tato práce obsahuje koncepční návrhy pro modulární stojany na brzdové stanoviště. Kontrolní výpočty a optimalizaci vůči stávajícímu stojanu. Práce obsahuje kompletní výkresovou dokumentaci. 3D modely v Solid Edge a simulace ... -
Optimalizace parametrů článkové nízkopodlažní tramvaje s neotočnými podvozky
; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Čapek Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)Tato diplomová práce se zabývá tramvajemi s nesenými články a neotočnými podvozky. Náplní práce je seznámení s problematikou tramvají tohoto typu a navržení základních parametrů tramvajového vozidla vhodného pro prostředí ... -
Optimalizace termodynamiky a konstrukce spalovacacího motoru pro Range Extender
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)Práce se zabývá metodikou návrhu a optimalizace pístového spalovacího motoru pro Range Extender. Rešeršní část se zabývá specifickými vlastnostmi spalovacích motorů používaných jako Range Extendery a jejich návrhem. Praktická ... -
Optimalizace vyplachování dvoudobého spalovacího motoru spojením 1-D a 3-D CFD přístupu
; Vedoucí práce: Vítek Oldřich; Oponent práce: Navrátil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)Tato práce se zabývá optimalizací vyplachování dvoudobého zážehového spalovacího motoru o zdvihovém objemu 528 cm3. Prototyp určený k optimalizaci vychází z návrhu pana Ing. Králíka, který nahrazuje konvenční dmychadlo ... -
Vývoj nástroje pro posouzení mechanických parametrů typických stavebních prvků karoserie
; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Baněček Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)Tato práce se zabývá vývojem nástroje pro posouzení mechanických parametrů typických stavebních prvku karoserie. V teoretické části je shrnuta problematika vývoje karoserie. V praktické části se poté pracuje s připraveným ...