• Algoritmus pro optimalizaci spotřeby paliva HEV pro jízdu vozidla v kopcích 

      Autor: Anurag Kar; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Rozhdestvenskiy Dmitry
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-03)
      Tato diplomová práce poskytuje přehled různých režimů řízení hybridních vozidel a strategií řízení implementovaných za účelem minimalizace spotřeby paliva. Je navržena nová strategie řízení pro stoupání a klesání paralelního ...
    • Automatizovaná optimalizace parametrů experimentální pohonné jednotky 

      Autor: Vojtěch Winter; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Páv Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-05)
      Tato práce pojednává o zavedení automatizačního systému pro optimalizaci parametrů experimentální spalovací pohonné jednotky. Použití automatizačního systému by mělo směřovat k usnadnění hledání optimálních nastavení akčních ...
    • Dvouúrovňová řídící strategie pro hybridní vozidlo s využitím informací o plánované trase 

      Autor: Jan Soukup; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Denk Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-03)
      Hybridní pohon slouží ke snížení spotřeby paliva a výsledných emisí oxidu uhličitého u konvenčních vozidel poháněných spalovacím motorem a jako cesta k jejich úplné elektrifikaci. Aby byl co nejlépe využit potenciál tohoto ...
    • Kalibrace simulačního modelu motoru 

      Autor: Jan Michálek; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Pohořelský Luděk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-30)
      Obsahem této diplomové práce je kalibrace simulace čtyřválcového motoru Yamaha YZF-R6 použitého ve studentské formuli. První část práce se zaměřuje na experimentální měření na brzdovém stanovišti pro získání potřebných ...
    • Návrh modulárního stojanu pro zkoušky motorů na brzdovém stanovišti 

      Autor: Jan Kříž; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Beránek Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-20)
      Tato práce obsahuje koncepční návrhy pro modulární stojany na brzdové stanoviště. Kontrolní výpočty a optimalizaci vůči stávajícímu stojanu. Práce obsahuje kompletní výkresovou dokumentaci. 3D modely v Solid Edge a simulace ...
    • Optimalizace parametrů článkové nízkopodlažní tramvaje s neotočnými podvozky 

      Autor: Stanislav Čihák; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Čapek Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-03)
      Tato diplomová práce se zabývá tramvajemi s nesenými články a neotočnými podvozky. Náplní práce je seznámení s problematikou tramvají tohoto typu a navržení základních parametrů tramvajového vozidla vhodného pro prostředí ...
    • Optimalizace termodynamiky a konstrukce spalovacacího motoru pro Range Extender 

      Autor: Mikuláš Adámek; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)
      Práce se zabývá metodikou návrhu a optimalizace pístového spalovacího motoru pro Range Extender. Rešeršní část se zabývá specifickými vlastnostmi spalovacích motorů používaných jako Range Extendery a jejich návrhem. Praktická ...
    • Optimalizace vyplachování dvoudobého spalovacího motoru spojením 1-D a 3-D CFD přístupu 

      Autor: Jan Rudolf; Vedoucí práce: Vítek Oldřich; Oponent práce: Navrátil Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-02-06)
      Tato práce se zabývá optimalizací vyplachování dvoudobého zážehového spalovacího motoru o zdvihovém objemu 528 cm3. Prototyp určený k optimalizaci vychází z návrhu pana Ing. Králíka, který nahrazuje konvenční dmychadlo ...
    • Vývoj nástroje pro posouzení mechanických parametrů typických stavebních prvků karoserie 

      Autor: Tomáš Pánek; Vedoucí práce: Vašíček Michal; Oponent práce: Baněček Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-09-02)
      Tato práce se zabývá vývojem nástroje pro posouzení mechanických parametrů typických stavebních prvku karoserie. V teoretické části je shrnuta problematika vývoje karoserie. V praktické části se poté pracuje s připraveným ...