Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 21
Vývoj a validace pokročilého adaptivního tempomatu pro pohonný řetězec s motory v kole, Advanced cruise control development and validation for an in-wheel motor based powertrain
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: MAE opponent (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-09-06)
This master’s thesis deals with longitudinal vehicle dynamics control, and online parameters estimation, involving the Extended Kalman Filter (EKF), and Luenberger Observer (LO) to estimate the vehicle mass for one, and ...
Vývoj virtuálního toolchainu pro vyhodnocení charakteristik hluku a vibrací pohonných řetezců Toyota Hybrid System, Development of a virtual toolchain for Toyota Hybrid System powertrain NV assessment
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: De Smet Jeroen (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-01-31)
Tato práce se sestává z rešerše hybrdních pohonů vozidel a NV problematikou pohonného ústrojí Toyota Hybrid System, vývoje a validace MBD metodologie pro predikci booming noise.
Termodynamická optimalizace pístového spalovacího motoru pro Range Extender, Thermodynamic optimization of the internal combustion engine used as a Range Extender
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Brynych Pavel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
Práce se zaměřuje na optimalizaci spalovacího motoru pro Range Extender. Rešeršní část se zabývá konstrukcí a vývojem prodlužovačů dojezdu. V praktické části je vytvořen model jednoválcového spalovacího motoru v programu ...
Studie systému řízení teploty bateriových elektrických vozidel se srovnávací perspektivou, Study of battery electric vehicles’ thermal management system with benchmarking perspective
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Kaněra Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-09-02)
Current automotive sector is ruled by energetic consumption , especially in Europe. Vehicles have to pass precisely defined cycles on roller bench or on open road in order to measure their energetic consumption as accurately ...
Vývoj a optimalizace řídicího algoritmu 'multi-mode' hybridního vozidla, Development and optimization of a control algorithm for multi-mode hybrid powertrain
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Heřmanová Jolana (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-02)
Cílem této práce je navržení metodického postupu při vývoji heuristické řídící strategie pro paralelní hybridní vozidlo na základě výsledků optimální řídící strategie řízené metodou dynamického programování.
Chladící okruhy hybridních a elektrických vozidel, Cooling circuits of hybrid and electric vehicles
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
V rámci této bakalářské práce jsou v první části formou literární rešerše popsány typy článků baterií s důrazem kladeným na použití v osobních automobilech. Rozdělení je provedeno se zaměřením na teplotní vlastnosti článku ...
Experimentální popis chování řídící strategie hybridního vozidla, Experimental description of control strategy of hybrid vehicle
; Vedoucí práce: Beránek Vít; Oponent práce: Toman Rastislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-07-11)
Bakalářská práce se zabývá rozhodnutím o řídící strategii hybridního elektrického vozidla. V práci jsou uvedeny používané systémy pohonů hybridních vozidel, jejich funkce a základní popis řídících strategií. Na základě ...
Studie geometrických parametrů trysky pro použití v chladicím cyklu zařízení využívající zbytkové teplo, Geometric nozzle study for an ejection cycle used for waste heat recovery system
; Vedoucí práce: Doleček Vít; Oponent práce: Toman Rastislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-02-02)
V diplomové práci je provedena studie provozního režimu ejektoru použitého v chladícím cyklu. Studie byla provedena s využitím výpočetních metod mechaniky tekutin a je zaměřena na ověření citlivosti ejektoru provozu na ...
Návrh řídicího algoritmu pohonu hybridního vozidla, Proposal of parallel hybrid electric vehicle control unit design
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Morkus Josef (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-29)
Tato diplomová práce v první řadě zpracovává přehled specifických funkcí a možností řízení hybridních vozidel. Následně je v práci navrhnuta heuristická řídicí strategie pro paralelní hybridní vozidla, která využívá ...
Optimalizace termodynamiky a konstrukce spalovacacího motoru pro Range Extender, Optimization of thermodynamics and design of a Range Extender ICE
; Vedoucí práce: Toman Rastislav; Oponent práce: Doleček Vít (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)
Práce se zabývá metodikou návrhu a optimalizace pístového spalovacího motoru pro Range Extender. Rešeršní část se zabývá specifickými vlastnostmi spalovacích motorů používaných jako Range Extendery a jejich návrhem. Praktická ...