Hledat
Zobrazují se záznamy 1-5 z 5
Aeroelastický model křídla, Aeroelastic wing model
; Vedoucí práce: Beneš Petr; Oponent práce: Šika Zbyněk (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-28)
Cílem této diplomové práce je vytvořit parametrický aeroelastický model leteckého křídla, který lze snadným postupem uzpůsobit reálné konstrukci a vytvořit tak zjednodušený model pro simulaci chování elastické struktury ...
Výpočet únavového poškození drážek hlavní dělicí roviny tlakové nádoby reaktoru., Fatigue damage calculation in the grooves of reactor pressure vessel - reactor closure head interface.
; Vedoucí práce: Španiel Miroslav; Oponent práce: Švrček Miroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-25)
Diplomová práca sa venuje problematike únavového poškodenia drážok hlavnej deliacej roviny reaktora. Pre riešenie sa využil 2D elasto-plastický axisymetrický konečno-prvkový model a následne bol použitý submodel pre detailne ...
Návrh vypružení kolejových vozidel s definovanou osovou a příčnou tuhostí, Design of suspension of rail vehicles with defined axial and transverse stiffness
; Vedoucí práce: Novotný Ctirad; Oponent práce: Kmoch Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou návrhu sekundárního vypružení podvozku Y 0270. V úvodu práce jsou popsány nejčastěji používané pružící prvky nákladních i osobních kolejových vozidel. Dále jsou zde uvedené ...
Numerická analýza mechanické odezvy dílů spalovacího motoru, Numerical analysis of mechanical response of internal combustion engine parts
; Vedoucí práce: Nesládek Martin; Oponent práce: Padovec Zdeněk (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-27)
Cílem této diplomové práce je provést mechanickou analýzu modelu spalovacího motoru v programu Abaqus s uvažováním mechanických i termálních účinků. Aplikovaný přístup vychází z několika sekvenčních simulací – CFD, termálních, ...
Analýza křídla celokompozitového letounu pro zvýšené zatížení, Analysis of composite aircraft wing for increased load
; Vedoucí práce: Dvořák Milan; Oponent práce: Barák Karel (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
Práce se zabývá výpočtem zvýšeného zatížení a následnou pevnostní analýzou křídla letounu Phoenix Air U15. Zvýšené zatížení je způsobeno použitím nového křídlového nástavce, který rozpětí zvětšuje z původní délky 15 m na ...