Hledat
Zobrazují se záznamy 1-9 z 9
Výpočet primárního ostění tunelu Ovčiarsko, Design of Primary Lining of the Ovčiarsko Tunnel
; Vedoucí práce: Pruška Jan; Oponent práce: Ježek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-24)
Bakalárska práca sa zaoberá návrhom primárneho ostenia diaľničného tunelu Ovčiarsko, ktorý je súčasťou výstavby nového diaľničného úseku D1 Hričovské Podhradie - Lietavská Lúčka. Prvá časť práce prináša informácie o základnej ...
Návrh tunelu Radlice, Design of the Radlice Tunnel
; Vedoucí práce: Barták Jiří; Oponent práce: Butovič Alexandr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-02-04)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a posouzením primárního a sekundárního ostění silničního tunelu Radlice, který je součástí plánované výstavby Radlické radiály propojující vnější a vnitřní silniční okruh v Praze. ...
Trhací práce při ražbách podzemních děl, Drill and Blast Methodin Underground Structures
; Vedoucí práce: Pruška Jan; Oponent práce: Augusta Jaromír (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-24)
Tato bakalářská práce se zabývá použitím trhacích prací jako prostředkem k rozpojení horniny při ražbách podzemních staveb. První část práce je věnována obecnému rozboru trhacích prací s důrazem na použití v podzemním ...
Rekonstrukce tunelů na železniční trati Tanvald - Kořenov, Reconstruction of tunnels on the railway track Tanvald - Kořenov
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Mařík Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-22)
Obsahem bakalářské práce je popis problémů a návrh oprav tunelů na železniční trati Tanvald – Kořenov. Na této trati se nachází celkem čtyři tunely – Žďárský, Desenský, Dolnopolubenský a Polubenský (uvedeny ve směru z ...
Statické řešení tunelového rozpletu na lince I.D pražského metra, Statical Solution of the Bifurcation Tunnel for the Line I.D Metro in Prague
; Vedoucí práce: Barták Jiří; Oponent práce: Urbánek Tomáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-02-09)
Cílem této diplomové práce je využít dat získaných během doplňkového geologického průzkumu pro stavbu metra I. D k návrhu primárního ostění tunelového rozpletu, jež bude širší součástí stanice metra Pankrác D. Tunelový ...
Portály tunelů, Tunnel portals
; Vedoucí práce: Pruška Jan; Oponent práce: Němeček Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-15)
Cílem této diplomové práce je úvod do problematiky výstavby tunelových portálů, jejich historie a uvedení několika tunelových staveb na území České republiky a ve světě. V teoretické části je popsána historie tunelových ...
Rekonštrukcia Dolnolučanského železničného tunela, Reconstruction of the Dolnolučanský railway tunnel
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Mařík Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-15)
Predmetom práce je návrh technického riešenia rekonštrukcie Dolnolučanského železničného tunela. Jedná sa o jednokoľajný tunel, situovaný na železničnej trati 036 Liberec – Harrachov. Tunel bol sprevádzkovaný v roku 1894. ...
Numerická analýza ražeb trasy I.D metra v Praze, Numerical analysis of excavations of the Prague's metro line I.D
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Ježek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-28)
Obsahem této bakalářské práce je numerické modelování dvoukolejného traťového tunelu trasy I.D ve staničeních 42,570 km a 42, 470 km a následné porovnání výsledků numerického modelování s výsledky geotechnického monitoringu. ...
Možnost využití lokální výztuže při návrhu a posouzení primárního ostění podzemních staveb, The possibility of using local reinforcement in the design and assessment of primary lining of underground structures
; Vedoucí práce: Butovič Alexandr; Oponent práce: Ďuriš Lukáš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-02-13)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vyztužení primárního ostění pomocí výztužných rámů, které se používají při výstavbě ražených podzemních staveb. Cílem práce je zhodnotit vliv výztužných rámů na statické chování ...