Marketingová strategie společnosti Xella CZ, s.r.o. pro cílovou skupinu "realizační firma"
The marketing strategy of the company Xella CZ, s.r.o. focused on he target group 'construction companies'
Typ dokumentu
diplomová práceAutor
Kott Lukáš
Vedoucí práce
Kadeřábková Božena
Studijní obor
Stavební managementStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
Fakulta stavebníObhájeno
2014-01-30 00:00:00.0Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamZobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 11126 [819]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory: