Zobrazit minimální záznam

Marketing plan creation



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorAmbrož Petr
dc.date.accessioned2013-06-27T00:15:49Z
dc.date.available2013-06-27T00:15:49Z
dc.date.issued2013-06-27
dc.date.submitted2013-06-27 02:00:04.0
dc.identifierKOS-472031787505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/17585
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.titleTvorba marketingového plánu
dc.titleMarketing plan creationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.date.updated2013-06-27T00:15:50Z
dc.date.accepted2013-06-25 00:00:00.0
dc.contributor.refereeRejf Libor
dc.description.departmentkatedra inženýrské pedagogikycze
theses.degree.nameBc.cze
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantorMasarykův ústav vyšších studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze
evskp.contactČVUTcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam