Zobrazit minimální záznam

The marketing plan of a company



dc.contributor.advisorVaniš Ladislav
dc.contributor.authorJelínek Marek
dc.date.accessioned2013-06-21T00:12:47Z
dc.date.available2013-06-21T00:12:47Z
dc.date.issued2013-06-21
dc.date.submitted2013-06-21 02:00:04.0
dc.identifierKOS-443961548605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/16766
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfeng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfcze
dc.titleMarketingový plán podniku
dc.titleThe marketing plan of a companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.date.updated2013-06-21T00:12:47Z
dc.date.accepted2013-06-19 00:00:00.0
dc.contributor.refereeKukliš Igor
dc.description.departmentkatedra managementucze
theses.degree.nameIng.cze
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantorMasarykův ústav vyšších studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze
evskp.contactČVUTcze


Soubory tohoto záznamu


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam