Vztah marketingové komunikace firmy k výkonům firmy v určitém odvětví
Relotion of marketing communication to performance of company in certain branch
Typ dokumentu
diplomová práceAutor
Pospíšilová Kateřina
Vedoucí práce
Jakubcová Jitka
Oponent práce
Horák Pavel
Studijní obor
Ekonomika a řízení elektrotechnikyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a management (magisterský)Instituce přidělující hodnost
Fakulta elektrotechnickáObhájeno
2013-06-03 09:00:00.0Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamZobrazit/ otevřít
Kolekce
- Diplomové práce - 13116 [557]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory: