ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16117
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav řízení dopravních procesů a logistiky (ukončeno 30.08.2013)
  • Bakalářské práce - 16117
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kapacitní model Praha-Libeň - Bad Schandau

Capacity Model Praha-Libeň - Bad Schandau

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
David Kosík
Vedoucí práce
Drábek Michal
Oponent práce
Těhník Richard
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesů
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
katedra chytrých měst a regionů
Obhájeno
2025-09-10



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se zabývá představením přístupu k přidělování kapacity dráhy dle TTR (Timetabling and Capacity Redesign), což je projekt s cílem zjednodušení, sjednocení a vylepšení tvorby jízdních řádů v Evropě. Součástí práce je analýza stávající poptávky po kapacitě dráhy na trati mezi stanicemi Praha-Libeň a Bad Schandau, je vytvořen kapacitní model a jsou navrženy předem plánované katalogové symetrické taktové nákladní trasy na této trati.
 
The topic of the thesis is introducing the methods of capacity management as described in the Timetabling and Capacity Redesign (TTR). The goal of the TTR project is to simplify, unify and improve the European rail timetabling system. The thesis consists of an analysis of demand for capacity between the stations of Praha-Libeň and Bad Schandau, creating a capacity model and planning of the pre-arranged catalogue symmetrical periodic freight train paths on this main line.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/126671
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (1.071Mb)
PRILOHA (479.7Kb)
POSUDEK (242.1Kb)
POSUDEK (283.2Kb)
PLNY_TEXT (3.310Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16117 [265]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV