ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Chrysalis: top-down hra věnující se duševním problémům

Chrysalis: a top-down game dedicated to mental health issues

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Natálie Teplická
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Matoušek Jan
Studijní obor
Počítačová grafika 2021
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou prototypu hry Chrysalis v enginu Godot. Hra prostřednictvím herních mechanik symbolizuje problémy s duševním zdravím. Kombinuje top-down perspektivu, ve které hráč prozkoumává okolí a každodenní život postav, s plošinovkovou perspektivou, kde probíhají symbolické bitvy proti různým duševním poruchám a fóbiím. Práce zahrnuje výzkum těchto problémů, analýzu jejich možného ztvárnění v herních mechanikách a návrh prototypu na základě těchto poznatků. Chrysalis přináší poutavý herní zážitek, který pomáhá hráčům vcítit se do emocí spojených s duševními problémy a nabízí naději, že tyto obtíže je nedefinují a život se může zlepšit.
 
This bachelor's project focuses on the development of a prototype for the game Chrysalis, created in the Godot engine. The game explores mental health struggles through gameplay. It alternates between a top-down perspective, used for exploration and daily life activities of the characters, and a platformer perspective, which symbolizes battles against various mental health disorders and phobias. This thesis involves research on chosen disorders and phobias, analysis of how they can be represented through game mechanics, and the design of a prototype based on this analysis. Chrysalis offers an engaging experience that helps players empathize with mental health challenges and encourages them that mental health conditions do not define them and life can get better.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/124337
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV