Zobrazit minimální záznam

Innovative CSR Strategies for Enhanced Brand Reputation and Stakeholder Engagement: A Case Study of DP World in South America (Ecuador)



dc.contributor.advisorJindřichovská Irena
dc.contributor.authorLiliana Denisse Medina Munoz
dc.date.accessioned2025-06-16T10:53:45Z
dc.date.available2025-06-16T10:53:45Z
dc.date.issued2025-06-11
dc.identifierKOS-1246762582205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/123645
dc.description.abstractTato diplomová práce analyzuje dopad iniciativ v oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR) společnosti DP World Posorja v Ekvádoru na rozhodování zainteresovaných stran. Pomocí rozhovorů a dotazníků s místní komunitou studie hodnotí, zda úsilí v oblasti CSR zvyšuje sociální dopad a povědomí, nebo je vnímáno jako regulační formalita. Zjištění zdůrazňují význam integrace udržitelnosti v námořním průmyslu a roli DP World Posorja při stanovování nových standardů pro environmentální a komunitní angažovanost. Studie podtrhuje proaktivní přístup společnosti k CSR, zlepšování operací a posilování reputace značky jak na místní, tak globální úrovni.cze
dc.description.abstractThis thesis analyzes the impact of Corporate Social Responsibility (CSR) initiatives at DP World Posorja in Ecuador on stakeholders' decision-making. Using interviews and surveys with the local community, the study evaluates whether CSR efforts enhance social impact and awareness or are seen as regulatory formalities. The findings highlight the importance of integrating sustainability in the maritime industry and DP World Posorja's role in setting new standards for environmental and community engagement. The study underscores the company's proactive approach to CSR, improving operations and enhancing brand reputation both locally and globally.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSpolečenská odpovědnost firem (CSR)cze
dc.subjectzapojení zainteresovaných strancze
dc.subjectreputace značkycze
dc.subjectdopad na komunitucze
dc.subjectrozhodovánícze
dc.subjectCorporate Social Responsibility (CSR)eng
dc.subjectStakeholder Engagementeng
dc.subjectBrand Reputationeng
dc.subjectCommunity Impacteng
dc.subjectDecision-Makingeng
dc.titleInovativní CSR strategie pro lepší pověst značky a zapojení zainteresovaných stran: případová studie DP World v Jižní Americe (Ekvádor)cze
dc.titleInnovative CSR Strategies for Enhanced Brand Reputation and Stakeholder Engagement: A Case Study of DP World in South America (Ecuador)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2025-06-16
dc.contributor.refereeArias Gomez Helmuth Yesid
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeInnovation Project Managementcze


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam