Show simple item record

Horror game in Unity3D



dc.contributor.advisorPauš Petr
dc.contributor.authorYahor Byaliauski
dc.date.accessioned2025-06-14T23:03:45Z
dc.date.available2025-06-14T23:03:45Z
dc.date.issued2025-06-14
dc.identifierKOS-1244025173205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/123607
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na vývoj 3D počítačové hry s využitím herního enginu Unity. Na základě analýzy obdobných titulů vytvořených v Unity i jiných enginech, charakteristických prvků hororových her a dostupných vývojových balíčků a assetů byl navržen herní prototyp. Práce zahrnuje návrh herního světa, tvorbu 3D modelů, implementaci základních herních mechanik (například pohyb hráče, sběr předmětů a interakci s prostředím), vytvoření příběhu a návrh uživatelského rozhraní. Výsledkem je funkční prototyp hororové hry s názvem White Noise, který demonstruje možnosti využití Unity pro tvorbu atmosférických interaktivních zážitků. Prototyp byl podroben uživatelskému testování, jehož cílem bylo ověřit funkčnost, přístupnost a vnímanou kvalitu navržených mechanik i celkové herní zkušenosti.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the development of a 3D computer game using the Unity game engine. Based on the analysis of similar titles created in Unity and other engines, the characteristic elements of horror games and available development packages and assets, a game prototype was designed. The work includes game world design, creation of 3D models, implementation of basic game mechanics (such as player movement, item collection and interaction with the environment), story creation and user interface design. The result is a working prototype of a horror game called "White Noise" that demonstrates the possibilities of using Unity to create atmospheric interactive experiences. The prototype was subjected to user testing to verify the functionality, accessibility and perceived quality of the designed mechanics and overall gameplay experience.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subject3D hracze
dc.subjectherní vývojcze
dc.subjecthororová hracze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectURPcze
dc.subjectuživatelské rozhranícze
dc.subject3D gameeng
dc.subjectgame developmenteng
dc.subjecthorror gameeng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectURPeng
dc.subjectuser interfaceeng
dc.titleHororová hra v Unity3Dcze
dc.titleHorror game in Unity3Deng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMatoušek Jan
theses.degree.disciplinePočítačová grafika 2021cze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Files in this item







This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record