Hororová hra v Unity3D
Horror game in Unity3D
dc.contributor.advisor | Pauš Petr | |
dc.contributor.author | Yahor Byaliauski | |
dc.date.accessioned | 2025-06-14T23:03:45Z | |
dc.date.available | 2025-06-14T23:03:45Z | |
dc.date.issued | 2025-06-14 | |
dc.identifier | KOS-1244025173205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/123607 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj 3D počítačové hry s využitím herního enginu Unity. Na základě analýzy obdobných titulů vytvořených v Unity i jiných enginech, charakteristických prvků hororových her a dostupných vývojových balíčků a assetů byl navržen herní prototyp. Práce zahrnuje návrh herního světa, tvorbu 3D modelů, implementaci základních herních mechanik (například pohyb hráče, sběr předmětů a interakci s prostředím), vytvoření příběhu a návrh uživatelského rozhraní. Výsledkem je funkční prototyp hororové hry s názvem White Noise, který demonstruje možnosti využití Unity pro tvorbu atmosférických interaktivních zážitků. Prototyp byl podroben uživatelskému testování, jehož cílem bylo ověřit funkčnost, přístupnost a vnímanou kvalitu navržených mechanik i celkové herní zkušenosti. | cze |
dc.description.abstract | This bachelor thesis focuses on the development of a 3D computer game using the Unity game engine. Based on the analysis of similar titles created in Unity and other engines, the characteristic elements of horror games and available development packages and assets, a game prototype was designed. The work includes game world design, creation of 3D models, implementation of basic game mechanics (such as player movement, item collection and interaction with the environment), story creation and user interface design. The result is a working prototype of a horror game called "White Noise" that demonstrates the possibilities of using Unity to create atmospheric interactive experiences. The prototype was subjected to user testing to verify the functionality, accessibility and perceived quality of the designed mechanics and overall gameplay experience. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | 3D hra | cze |
dc.subject | herní vývoj | cze |
dc.subject | hororová hra | cze |
dc.subject | Unity | cze |
dc.subject | URP | cze |
dc.subject | uživatelské rozhraní | cze |
dc.subject | 3D game | eng |
dc.subject | game development | eng |
dc.subject | horror game | eng |
dc.subject | Unity | eng |
dc.subject | URP | eng |
dc.subject | user interface | eng |
dc.title | Hororová hra v Unity3D | cze |
dc.title | Horror game in Unity3D | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Matoušek Jan | |
theses.degree.discipline | Počítačová grafika 2021 | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika | cze |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Bakalářské práce - 18102 [1873]