ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Hororová hra v Unity3D

Horror game in Unity3D

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Yahor Byaliauski
Vedoucí práce
Pauš Petr
Oponent práce
Matoušek Jan
Studijní obor
Počítačová grafika 2021
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřena na vývoj 3D počítačové hry s využitím herního enginu Unity. Na základě analýzy obdobných titulů vytvořených v Unity i jiných enginech, charakteristických prvků hororových her a dostupných vývojových balíčků a assetů byl navržen herní prototyp. Práce zahrnuje návrh herního světa, tvorbu 3D modelů, implementaci základních herních mechanik (například pohyb hráče, sběr předmětů a interakci s prostředím), vytvoření příběhu a návrh uživatelského rozhraní. Výsledkem je funkční prototyp hororové hry s názvem White Noise, který demonstruje možnosti využití Unity pro tvorbu atmosférických interaktivních zážitků. Prototyp byl podroben uživatelskému testování, jehož cílem bylo ověřit funkčnost, přístupnost a vnímanou kvalitu navržených mechanik i celkové herní zkušenosti.
 
This bachelor thesis focuses on the development of a 3D computer game using the Unity game engine. Based on the analysis of similar titles created in Unity and other engines, the characteristic elements of horror games and available development packages and assets, a game prototype was designed. The work includes game world design, creation of 3D models, implementation of basic game mechanics (such as player movement, item collection and interaction with the environment), story creation and user interface design. The result is a working prototype of a horror game called "White Noise" that demonstrates the possibilities of using Unity to create atmospheric interactive experiences. The prototype was subjected to user testing to verify the functionality, accessibility and perceived quality of the designed mechanics and overall gameplay experience.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123607
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (8.562Mb)
PRILOHA (8.489Mb)
PRILOHA (376 bajtů)
PRILOHA (376 bajtů)
POSUDEK (43.31Kb)
POSUDEK (44.50Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV