ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra měření
  • Diplomové práce - 13138
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra měření
  • Diplomové práce - 13138
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Systém pro monitorování vnitřního prostředí a fyziologických veličin člověka s hrami pro testování kognitivních schopností

A system for monitoring the indoor environment and human physiological parameters with games for cognitive ability testing

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Kamil Herman
Vedoucí práce
Svatoš Jakub
Oponent práce
Linda Miloslav
Studijní program
Kybernetika a robotika
Instituce přidělující hodnost
katedra měření



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá komplexním návrhem systému pro monitorování veličin vnitřního prostředí a fyziologických veličin člověka, rozšířeného o interaktivní hry pro testování kognitivních funkcí. Hlavním cílem je vytvořit interaktivní, robustní a zároveň zábavný systém určený k prezentaci měřicích technologií při akcích pořádaných fakultou. Úvodní část práce se věnuje teoretickému rozboru návrhu systému včetně možných alternativ řešení. Následuje technický popis jednotlivých komponent a detailní implementace firmwaru nezbytného pro jejich oživení. V dalších kapitolách je zpracován uživatelský návod k systému, popis kalibrace senzorů a otestování v praxi.
 
This diploma thesis deals with the comprehensive design of a system for monitoring indoor environmental conditions and human physiological parameters, complemented by interactive games for testing cognitive functions. The main goal is to create an interactive, robust, and entertaining system intended for the demonstration of measurement technologies at events organized by the faculty. The introductory part of the thesis focuses on the theoretical analysis of the system design, including possible alternative solutions. This is followed by a technical description of the individual components and a detailed implementation of the firmware necessary for their functionality. The next chapters provide a user manual for the system, a description of sensor calibration, and practical testing.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123593
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.243Mb)
POSUDEK (229.7Kb)
POSUDEK (250.0Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 13138 [416]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Artificial system of controlling renewable hybrid systems 

    Autor: Tkachev Stanislav; Vedoucí práce: Bemš Július
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-01-22)
  • Bezdrátový softwarový systém pro soutěžní kvízovou hru a informační systém pro její herní komunitu 

    Autor: Vorobyev Vladimir; Vedoucí práce: Balík Miroslav; Oponent práce: Křikava Filip
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-18)
    Hlavní autorská motivace je tvorba pohodlné a moderní platformy nutnou pro budování globální komunity kvizových her. Práce obsahuje výzkum komponent platformy, jejích integrace mezí sebou a s sociálními sítí a možné podnikové ...
  • Systém pro predikci úspěšnosti a výpočtu skóre módu „mythic+“ ve hřeWorld of Warcraft. – Architektura systému, logika systému, perzistence avizualizace dat. 

    Autor: Martin Lukeš; Vedoucí práce: Šebek Jiří; Oponent práce: Valenta Adam
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-01)
    Tato bakalářská práce se zabývá problémem dosavadního hodnocení módu mythic+ ve hře World of Warcraft a převážně pak vývojem nového systému "KeystonePro", který by měl existující nedostatky pokrýt. Vývoj se skládá ze zvolení ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV