Zobrazit minimální záznam

Elementalist - game about combining magic spell elements



dc.contributor.advisorMatoušek Jan
dc.contributor.authorKryštof Lacka
dc.date.accessioned2025-06-14T23:02:53Z
dc.date.available2025-06-14T23:02:53Z
dc.date.issued2025-06-14
dc.identifierKOS-1244025207805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/123542
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem a následnou implementací prototypu počítačové hry, která prozkoumává kombinování elementů namísto přímého čarování kouzel. V rámci rešerže jsou rozebírány čtyři hry s podobným motivem a jedna zaměřená na tutoriál. Následující kapitola se zaobírá výběrem technologií pro vývoj -- herní engine a 3D editor. Pro vývoj je vybrán herní engine Godot se staticky typovaným programovacím jazykem GDScript a 3D editor Blender. Před samotnou implementací je zapotřebí navrhnout jak mají jednotlivé aspekty hry fungovat. Toto je provedeno formou tzv. Game Design Documentu. S konkrétním návhrhem je již možné začít samotnou implementaci prototypu. Tento prototyp je poté otestován uživateli.cze
dc.description.abstractThis thesis explores designing and implementing a prototype for a video game about combining elements to create magic instead of directly casting spells. This process starts with research, where four games about magic and one that focuses on a good tutorial are analyzed. The next chapter discusses different options for technologies that are used. The two main technologies for this thesis are a game engine and a 3D editor. The game engine Godot, with statically typed GDScript, and the Blender 3D editor are chosen. Before the implementation, it is necessary to specify and design the mechanics in more detail. Design is done in the form of a Game Design Document. With the details specified, it is possible to implement the prototype itself. This prototype is then tested by users.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvideo hracze
dc.subjectmagiecze
dc.subjectkombinace elementůcze
dc.subjectelementycze
dc.subject3Dcze
dc.subjectGodotcze
dc.subjectGDScriptcze
dc.subjectvideo gameeng
dc.subjectmagiceng
dc.subjectelement combinationeng
dc.subjectelementseng
dc.subject3Deng
dc.subjectGodoteng
dc.subjectGDScripteng
dc.titleElementalist - hra kombinující elementy kouzelcze
dc.titleElementalist - game about combining magic spell elementseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePauš Petr
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrství 2021cze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam