ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Elementalist - hra kombinující elementy kouzel

Elementalist - game about combining magic spell elements

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kryštof Lacka
Vedoucí práce
Matoušek Jan
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Softwarové inženýrství 2021
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá návrhem a následnou implementací prototypu počítačové hry, která prozkoumává kombinování elementů namísto přímého čarování kouzel. V rámci rešerže jsou rozebírány čtyři hry s podobným motivem a jedna zaměřená na tutoriál. Následující kapitola se zaobírá výběrem technologií pro vývoj -- herní engine a 3D editor. Pro vývoj je vybrán herní engine Godot se staticky typovaným programovacím jazykem GDScript a 3D editor Blender. Před samotnou implementací je zapotřebí navrhnout jak mají jednotlivé aspekty hry fungovat. Toto je provedeno formou tzv. Game Design Documentu. S konkrétním návhrhem je již možné začít samotnou implementaci prototypu. Tento prototyp je poté otestován uživateli.
 
This thesis explores designing and implementing a prototype for a video game about combining elements to create magic instead of directly casting spells. This process starts with research, where four games about magic and one that focuses on a good tutorial are analyzed. The next chapter discusses different options for technologies that are used. The two main technologies for this thesis are a game engine and a 3D editor. The game engine Godot, with statically typed GDScript, and the Blender 3D editor are chosen. Before the implementation, it is necessary to specify and design the mechanics in more detail. Design is done in the form of a Game Design Document. With the details specified, it is possible to implement the prototype itself. This prototype is then tested by users.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123542
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (34.58Mb)
PRILOHA (507 bajtů)
POSUDEK (44.13Kb)
POSUDEK (41.63Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV