Elementalist - hra kombinující elementy kouzel
Elementalist - game about combining magic spell elements
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kryštof Lacka
Vedoucí práce
Matoušek Jan
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Softwarové inženýrství 2021Studijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce se zabývá návrhem a následnou implementací prototypu počítačové hry, která prozkoumává kombinování elementů namísto přímého čarování kouzel. V rámci rešerže jsou rozebírány čtyři hry s podobným motivem a jedna zaměřená na tutoriál. Následující kapitola se zaobírá výběrem technologií pro vývoj -- herní engine a 3D editor. Pro vývoj je vybrán herní engine Godot se staticky typovaným programovacím jazykem GDScript a 3D editor Blender. Před samotnou implementací je zapotřebí navrhnout jak mají jednotlivé aspekty hry fungovat. Toto je provedeno formou tzv. Game Design Documentu. S konkrétním návhrhem je již možné začít samotnou implementaci prototypu. Tento prototyp je poté otestován uživateli. This thesis explores designing and implementing a prototype for a video game about combining elements to create magic instead of directly casting spells. This process starts with research, where four games about magic and one that focuses on a good tutorial are analyzed. The next chapter discusses different options for technologies that are used. The two main technologies for this thesis are a game engine and a 3D editor. The game engine Godot, with statically typed GDScript, and the Blender 3D editor are chosen. Before the implementation, it is necessary to specify and design the mechanics in more detail. Design is done in the form of a Game Design Document. With the details specified, it is possible to implement the prototype itself. This prototype is then tested by users.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1873]