ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Realistický úchop předmětů ve VR pomocí AI

Realistic Grip on Objects in VR Using AI

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Dmitrii Mikhailov
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Kučera Michal
Studijní obor
Základy umělé inteligence a počítačových věd
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra kybernetiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
S rozvojem virtuální reality a rostoucí dostupností VR zařízení, jako je Oculus Quest 2, se objevuje stále více příležitostí pro realistickou interakci s virtuálním pro středím.Jedním z klíčových směrů je in tegrace reálných objektů do virtuální re ality. Hlavním cílem této práce je vývoj aplikace, která umožňuje uživateli inter akci s reálnými objekty ve virtuální realitě prostřednictvím pokročilého systému ani mace rukou. Tento přístup lze využít v simulátorech virtuální reality pro učení motorických dovedností a také v rehabi litačních centrech, zejména může být zá kladem pro tvorbu chytrých protéz
 
With development of the virtual reality and increase of availability of VR devices, such as Oculus Quest 2, more and more opportunities are appearing for realistic interaction with virtual environment. One of the key direction is the integration real objects to virtual reality. The main goal of this work is the development of the application, which allows user interacting with real objects in Virtual Reality through advanced hand animation system. This approach can be used in virtual reality simulators for learning motor skills and also in rehabilitation centers, especially it can be the basement for the creation of smart prosthesis.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123458
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (6.948Mb)
PRILOHA (9.230Mb)
PRILOHA (15.07Mb)
PRILOHA (41.77Mb)
POSUDEK (658.4Kb)
POSUDEK (293.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13133 [854]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV