Zobrazit minimální záznam

HR Marketing in Human Resources



dc.contributor.advisorChmielová Dalajková Iveta
dc.contributor.authorJan Kebrle
dc.date.accessioned2025-06-10T09:56:50Z
dc.date.available2025-06-10T09:56:50Z
dc.date.issued2025-06-05
dc.identifierKOS-1246331784905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/122889
dc.description.abstractZáměrem zkoumání v diplomové práci bylo analyzovat HR marketing ve dvou velkých korporátních společnostech Unilever a LaLorraine a posoudit tak efektivitu procesů a nástrojů, jež HR marketing ovlivňují. V první části jsou historie a jednotlivé složky HR marketingu popsány teoreticky. V druhé, praktické části, jsou složky z teoretické části převedeny do praxe dvou výše zmiňovaných společností. K analýze získaných informací pak byla použita tematická analýza se systémem kódování. Byly tak Identifikovány hlavní témata a vzorce, se kterými se obě společnosti v tomto potýkají. Jednotlivá témata pak byla detailně diskutována a byla doporučena možná řešení pro efektivní plán budoucího nastavení HR marketingu.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to analyze HR marketing in two large corporate companies, Unilever and La Lorraine, and to assess the effectiveness of the processes and tools that influence HR marketing. The first part provides a theoretical background, including the history and main components of HR marketing. The second, practical part applies these theoretical components to real-life practices within the two companies mentioned above. Thematic analysis using a coding system was used to interpret the gathered data. Key themes and patterns faced by both companies were identified. These themes were discussed in detail, and possible solutions for an effective future HR marketing strategy were proposed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectHR marketingcze
dc.subjectEmployer brandingcze
dc.subjectEmployer value propositioncze
dc.subjectnástrojecze
dc.subjectdigitalizacecze
dc.subjectumělá inteligencecze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjecttematická analýzacze
dc.subjectHR marketingeng
dc.subjectemployer brandingeng
dc.subjectemployer value propositioneng
dc.subjecttoolseng
dc.subjectdigitalizationeng
dc.subjectartificial intelligenceeng
dc.subjectsegmentationeng
dc.subjectthematic analysiseng
dc.titleHR marketing v personalisticecze
dc.titleHR Marketing in Human Resourceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2025-06-10
dc.contributor.refereeŠikýř Martin
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam