Návrh a implementace hry typu platformer (plošinovka) s inovativní herní mechanikou
Design and Implementation of a Platformer Game with Innovative Gameplay Mechanics
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Adam Štrobl
Vedoucí práce
Serédi Ladislav
Oponent práce
Havlík Tomáš
Studijní obor
Enterprise systémyStudijní program
Softwarové inženýrství a technologieInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce dokumentuje návrh a implementaci 2D plošinové hry zaměřené na inovativní mechaniky založené na proměnné gravitaci. Projekt zahrnuje vytvoření proof-of-concept hry v několika herních enginech a jejich následné porovnání. Na základě nabytých zkušeností je ve zvoleném prostředí implementována finální verze hry. Výsledkem je malá, ale kompletní hra určená k demonstraci zamýšleného herního konceptu. This thesis documents the design and implementation of a 2D platformer game focused on innovative mechanics based on variable gravity. The project includes the creation of a proof-of-concept game in several game engines and their subsequent comparison. Based on the experience gained, a final version of the game is implemented in the selected environment. The result is a small but complete game that demonstrates the core game concept.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13136 [1230]