Zobrazit minimální záznam

Use of Social Media with Regard to Generational Differences and Principles of Setting up Communication Campaign



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorVáclav Pejša
dc.date.accessioned2025-06-06T11:51:48Z
dc.date.available2025-06-06T11:51:48Z
dc.date.issued2025-06-01
dc.identifierKOS-1243629906905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/122642
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na využití sociálních sítí v marketingové komunikaci s ohledem na mezigenerační rozdíly. Hlavním cílem práce je analyzovat a porovnat způsoby, jakými rozdílné generace využívají sociální sítě, a identifikovat specifické faktory, které ovlivňují jejich preferovaný způsob komunikace a interakce na těchto platformách. Hlavním přínosem práce je nastavení komunikační kampaně v kontextu vybraných generací. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení jednotlivých generací, specifikům online marketingu a principům tvorby komunikační kampaně. Praktická část analyzuje společnost Medovník a dále vychází z kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Z hlediska metodologie byla zvolena dvoufázová výzkumná strategie, která nejprve využila kvalitativní výzkum, v podobě hloubkových rozhovorů, k identifikaci preferencí a návyků jednotlivých generací na sociálních sítích, a následně kvantitativní dotazníkové šetření, jehož cílem bylo ověřit zjištěné poznatky na širším vzorku respondentů. Tato kombinace metod umožnila vytvořit konkrétní návrhy komunikačních kampaní pro dvě rozdílné cílové skupiny.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the use of social media in marketing communication with regard to generational differences. The main objective of the thesis is to analyze and compare how different generations use social media and to identify the specific factors that influence their preferred methods of communication and interaction on these platforms. The key contribution of the thesis lies in designing a communication campaign tailored to selected generational groups. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines individual generations, outlines the specifics of online marketing, and explains the principles of campaign planning. The practical part is based on a combination of qualitative and quantitative research. From a methodological perspective, a two-phase research strategy was chosen, initially employing qualitative research in the form of in- depth interviews to identify the preferences and habits of different generations on social media, followed by a quantitative questionnaire survey aimed at verifying the findings on a broader sample of respondents. This methodological approach eeng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectgeneracecze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectcommunication campaigneng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectgenerationseng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.titleVyužití sociálních sítí s ohledem na generační rozdíly a principy nastavení komunikační kampaněcze
dc.titleUse of Social Media with Regard to Generational Differences and Principles of Setting up Communication Campaigneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2025-06-06
dc.contributor.refereeKnihová Ladislava
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu







Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam