ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta biomedicínského inženýrství
  • katedra lékařských a humanitních oborů (ukončeno 01.02.2014)
  • Bakalářské práce - 17111
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta biomedicínského inženýrství
  • katedra lékařských a humanitních oborů (ukončeno 01.02.2014)
  • Bakalářské práce - 17111
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza připravenosti učitelů a žáků základních škol v Ostrově na zvládání vybraných mimořádných událostí

Analysis of Preparedness of Teachers and Primary School Pupils in Ostrov to Cope With Selected Emergencies

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Josef Černý
Vedoucí práce
Uhlík Dušan
Oponent práce
Šimůnková Eliška
Studijní program
Bezpečnost a ochrana obyvatelstva
Instituce přidělující hodnost
katedra zdravotnických oborů a ochrany obyvatelstva
Obhájeno
2025-06-03



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá ověřením připravenosti učitelů a žáků základních škol v Ostrově na zvládání vybraných mimořádných událostí a živelních pohrom. Cílem bakalářské práce ověřit úroveň připravenosti učitelů a žáků v Ostrově na zvládání vybraných mimořádných událostí. Ověřit jakým způsobem jsou připravováni učitelé a žáci základních škol v oblasti ochrany obyvatelstva. Zda jsou ve vzdělávaní zohledněny změny s aktuálním vývojem možných hrozeb. Teoretická část je zaměřena na oblast mimořádných událostí, integrovaného záchranného systému a ochrany obyvatelstva. Na způsobu vzdělávání v oblasti ochrany obyvatelstva se zaměřením na učitele a žáků základních škol. Jaké jsou možnosti vzdělávání učitelů, jaké mají potřebné vzdělávací podklady a kde je získávají. Jakým způsobem je prováděno předávání znalostí na žáky. Kdo a jakým způsobem kontroluje postupy vzdělávání. V praktické části jsou formou dotazníkového šetření cíleného na učitele a zvlášť na žáky základních škol v Ostrově, získané informace jsou aplikovány do kvantitativního výzkumu. V souladu s kvantitativním výzkumem jsou vyhodnoceny vědomosti učitelů a žáku. Jak je získali a jak jsou aplikovány. Diskuse je zaměřena na porovnání získaných výsledků a identifikování možných nedostatků. Výsledkem práce je zhodnocení současného vzdělávaní pedagogu a žáků při přípravě na zvládání vybraných mimořádných událostí a živelních pohrom.
 
ABSTRACT The bachelor thesis deals with the analysis of the preparedness of teachers and pupils of primary schools in Ostrov to cope with selected emergencies and natural disasters. The aim of the bachelor thesis is to examine the level of preparedness of teachers and pupils in Ostrov to cope with selected emergencies. To examine how teachers and pupils of primary schools are prepared in the field of population protection. Whether changes with the current development of possible threats are taken into account in education. The theoretical part focuses on emergency situations, integrated rescue system and population protection. The way of education in the field of population protection with a focus on teachers and pupils of primary schools. What are the possibilities of teacher education, what educational materials are needed and where they can get them. How the transfer of knowledge to pupils is carried out. Who controls the training procedures and in what way. In the practical part, teachers and pupils of primary schools in Ostrov are separately targeted through a questionnaire survey and the information obtained is applied to quantitative research. In line with the quantitative research, the knowledge of teachers and pupils is evaluated. How they acquired it and how they are applied. The discussion is focused on the comparison of the obtained results with the outputs of other authors. The result of the work is an evaluation of the current teacher and pupil education in preparation for coping with selected emergencies and natural disasters.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/122345
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.911Mb)
POSUDEK (220.8Kb)
POSUDEK (221.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 17111 [1957]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV