ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
  • Bakalářské práce - 11134
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
  • Bakalářské práce - 11134
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Analýza skutečného působení bočního rázu na železničním mostě

The nosing forces analysis on the railway bridge

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Martin Rus
Vedoucí práce
Ryjáček Pavel
Oponent práce
Stančík Vojtěch
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra ocelových a dřevěných konstrukcí
Obhájeno
2025-02-11



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Obsahem této bakalářské práce je analýza skutečného působení bočního rázu na železničním mostě. Autor se zabývá analýzou měřených dat na železničním ocelovém mostě v Děčíně, jejich vyhodnocení a zpětné odvození skutečné velikosti působení bočního rázu od železniční dopravy. Součástí práce je tvorba zjednodušeného výpočetního modelu včetně jeho kalibrace, zjištění vlivu svislého a vodorovného namáhání na konstrukci a porovnání hodnoty bočního rázu z norem s odvozenou hodnotou.
 
The subject of this bachelor thesis is an analysis of the actual effect of the nosing force on a railway bridge. The author deals with the analysis of the measured data on the railway steel bridge in Děčín, their evaluation and reverse derivation of the actual impact of nosing force from railway traffic. Part of the work is the creation of a simplified computational model, including its calibration, the determination of the effect of vertical and horizontal stress on the structure and the comparison of the nosing force value from the regulations vs the derived value.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/121138
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (14.33Mb)
POSUDEK (185.8Kb)
POSUDEK (168.9Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11134 [598]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV