ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra teoretické informatiky
  • Bakalářské práce - 18101
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra teoretické informatiky
  • Bakalářské práce - 18101
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cataclysm: Redukce nudných rutin hráče

Cataclysm: Reducing tedious crafting seasons

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Antonín Drdácký
Vedoucí práce
Knop Dušan
Oponent práce
Hušek Radek
Studijní obor
Teoretická informatika 2021
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra teoretické informatiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce navrhuje a implementuje vybraná řešení pro hru Cataclysm: Dark Days Ahead se zaměřením na požitek hráče a rychlost kódu. Problémy nejsou samy o sobě složité, složitými je dělá kontext. Příklady řešených problémů jsou: klávesové zkratky pro více kontextů; doplnění infrastruktury filtrování; zobrazení nových předmětů, které jsou do sebe zanořeny; automatické cesty postav. Práce také navrhuje teoretická řešení některých nevyřešených problémů.
 
The thesis proposes and implements selected solutions for the game Cataclysm: Dark Days Ahead, focusing on the player's enjoyment and code performance. The problems themselves are not complex, the context makes them complex. Examples of the problems solved are: key bindings for multiple contexts; addition to the filtering infrastructure; display of new items nested within each other; and automatic agent paths. The thesis also proposes theoretical solutions to some unsolved problems.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/121095
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (977.5Kb)
PRILOHA (46.92Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (779 bajtů)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (50Mb)
PRILOHA (888.3Kb)
POSUDEK (44.75Kb)
POSUDEK (45.66Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18101 [351]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV