Cataclysm: Redukce nudných rutin hráče
Cataclysm: Reducing tedious crafting seasons
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Antonín Drdácký
Vedoucí práce
Knop Dušan
Oponent práce
Hušek Radek
Studijní obor
Teoretická informatika 2021Studijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra teoretické informatikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Práce navrhuje a implementuje vybraná řešení pro hru Cataclysm: Dark Days Ahead se zaměřením na požitek hráče a rychlost kódu. Problémy nejsou samy o sobě složité, složitými je dělá kontext. Příklady řešených problémů jsou: klávesové zkratky pro více kontextů; doplnění infrastruktury filtrování; zobrazení nových předmětů, které jsou do sebe zanořeny; automatické cesty postav. Práce také navrhuje teoretická řešení některých nevyřešených problémů. The thesis proposes and implements selected solutions for the game Cataclysm: Dark Days Ahead, focusing on the player's enjoyment and code performance. The problems themselves are not complex, the context makes them complex. Examples of the problems solved are: key bindings for multiple contexts; addition to the filtering infrastructure; display of new items nested within each other; and automatic agent paths. The thesis also proposes theoretical solutions to some unsolved problems.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18101 [351]