Studie proveditelnosti – uvedení nové dětské značky na trh
Feasibility Study - Launching a New Children's Brand
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Marek Švingr
Vedoucí práce
Vytlačil Dalibor
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je zpracovat studii proveditelnosti pro projekt uvedení nové značky na trh, jež zahrnuje zábavné a kreativní produkty, cílené převážně na dětské publikum. Práce je zaměřena na posouzení obchodní, finanční a technické stránky projektu, s důrazem na jeho reálnou proveditelnost a tržní potenciál. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy i analýzy z oblasti projektového řízení, jež jsou potřebné k pochopení části praktické. Ta se věnuje samotné studii proveditelnosti, jež vedle podrobného popisu konkrétních oblastí projektu obsahuje velké množství metod a analýz pro požadované zhodnocení investičního záměru. Součástí je analýza konkurence, hodnototvorného řetězce i hodnocení rizik, dále analýzy PESTLE, ABC, SWOT, IFE a EFE. Zpracován je také odhad ročních tržeb a finanční plán pro realistický, optimistický i pesimistický scénář. Vypočítány jsou i ukazatele hodnocení efektivity projektu, jež dosáhly pozitivních hodnot. Na základě příznivých výsledků studie proveditelnosti je tento investiční záměr doporučen k realizaci. The aim of this diploma thesis is to prepare a feasibility study for launch of a new brand that includes fun and creative products, targeted primarily at a children's audience. The thesis is focused on the assessment of the commercial, financial and technical aspects of the project, with an emphasis on its feasibility and market potential. The theoretical part explains the basic concepts and analyses of project management, which are necessary to understand the practical part. The practical part is devoted to the feasibility study itself, which, in addition to a detailed description of specific areas of the project, contains a large number of methods and analyses for the required evaluation of the investment project. This includes competitor analysis, value chain and risk assessment, as well as PESTLE, ABC, SWOT, IFE and EFE analyses Estimated annual sales and a financial plan for realistic, optimistic and pessimistic scenarios are also provided. The project's efficiency evaluation indicators are also calculated and reach positive values. On the basis of the favourable results of the feasibility study, this investment project is recommended for implementation.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]