ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav soudního znalectví v dopravě
  • Bakalářské práce - 16122
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav soudního znalectví v dopravě
  • Bakalářské práce - 16122
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Identifikace dopravně-bezpečnostních závad a návrh sanačních opatření

Identification of Traffic Safety Defects and Proposal of Remediation Measures

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kryštof Kolda
Vedoucí práce
Kocián Karel
Oponent práce
Červenka Petr
Studijní obor
Dopravní systémy a technika
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích
Instituce přidělující hodnost
ústav soudního znalectví v dopravě



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce na téma "Identifikace dopravně-bezpečnostních závad a návrh sanačních opatření" je identifikovat rizika a zjistit příčinu dopravních nehod v dané lokalitě. Práce se zaměřuje na podrobnou analýzu dopravních podmínek v řešené lokalitě, za využití proaktivních a reaktivních nástrojů, kdy cílem proaktivních nástrojů je odhalení rizikových faktorů souvisejících se vznikem dopravních nehod pomocí analýzy již vzniklých nehod. Naopak cílem proaktivních nástrojů je odhalit rizika spojená s utvářením pozemní komunikace a s možným vznikem dopravních nehod ještě před jejich výskytem. Tyto nástroje pomohou získat potřebné informace pro úpravu silniční infrastruktury. Následně na základě zjištěných poznatků o chování dopravního proudu v dané lokalitě jsou formulována konkrétní opatření ke zlepšení bezpečnosti silničního provozu. Jsou navržena taková řešení, která mají za cíl zvýšit bezpečnost této lokality a zamezit tak vzniku dopravních nehod s vážnými následky na zdraví. Tato opatření zahrnují jak úpravy infrastruktury, tak zlepšení dopravního značení a implementaci preventivních opatření zaměřených na změnu chování řidičů. Tento komplexní přístup by měl výrazně snížit riziko vzniku dopravních nehod a zlepšit celkovou úroveň bezpečnosti pro účastníky silničního provozu.
 
The aim of this bachelor thesis, titled "Identification of Traffic Safety Deficiencies and Proposal of Remedial Measures," is to identify risks and determine the causes of traffic accidents in a given location. The thesis focuses on a detailed analysis of traffic conditions in the area, using proactive and reactive tools. The goal of reactive tools is to reveal risk factors related to traffic accidents through the analysis of existing accidents. Conversely, the goal of proactive tools is to identify risks associated with the road design and potential traffic accidents before they occur. These tools help to gather necessary information for adjusting road infrastructure. Based on the findings about traffic flow behavior in the given area, specific measures to improve road safety are formulated. The proposed solutions aim to enhance the safety of the location and prevent traffic accidents with severe health consequences. These measures include infrastructure adjustments, improved traffic signage, and the implementation of preventive measures aimed at changing driver behavior. This comprehensive approach should significantly reduce the risk of traffic accidents and improve the overall safety level for road users.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/117641
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (462.1Kb)
PRILOHA (463.3Kb)
PRILOHA (464.4Kb)
PRILOHA (10.95Mb)
POSUDEK (195.7Kb)
POSUDEK (43.64Kb)
PLNY_TEXT (3.135Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16122 [38]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV