Zobrazit minimální záznam

Computer Graphics and its application using WebGL



dc.contributor.advisorMoc Michal
dc.contributor.authorDalibor Trampota
dc.date.accessioned2024-08-30T23:50:09Z
dc.date.available2024-08-30T23:50:09Z
dc.date.issued2024-08-30
dc.identifierKOS-1240856669805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/117287
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na počítačovou grafiku, přesněji na webu pomocí WebGL. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti WebGL a knihovny Three.js a vytvořit jednoduchou hru. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým popisem počítačové grafiky a názorným využitím WebGL. Druhá část se zabývá praktickou částí, kde je vytvořena voxelová hra podobná Minecrafu pomocí zmíněných technologií. Taky se zabývá optimalizací hry a problémy se kteréma jsem se potýkal.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on computer graphics, more precisely on the web using WebGL. The main goal is to explore the possibilities of WebGL and the Three.js library and create a not-so-simple game. The thesis is divided into two parts. The first part is devoted to the theoretical description of computer graphics, and usage showcase of WebGL. The second part is devoted to the practical part, where a voxel game similar to Minecraft is created using the aforementioned technologies. It also deals with game optimization and problems I encountered along the way.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectWebGLcze
dc.subjectgrafikacze
dc.subjectThree.jscze
dc.subjecthracze
dc.subjectvoxel enginecze
dc.subjectWebGLeng
dc.subjectgraphicseng
dc.subjectThree.jseng
dc.subjectgameeng
dc.subjectvoxel engineeng
dc.titlePočítačová grafika a její aplikace pomocí WebGLcze
dc.titleComputer Graphics and its application using WebGLeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeThiele Jan
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeAplikace informatiky v přírodních vědáchcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam