Počítačová grafika a její aplikace pomocí WebGL
Computer Graphics and its application using WebGL
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Dalibor Trampota
Vedoucí práce
Moc Michal
Oponent práce
Thiele Jan
Studijní program
Aplikace informatiky v přírodních vědáchInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na počítačovou grafiku, přesněji na webu pomocí WebGL. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti WebGL a knihovny Three.js a vytvořit jednoduchou hru. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým popisem počítačové grafiky a názorným využitím WebGL. Druhá část se zabývá praktickou částí, kde je vytvořena voxelová hra podobná Minecrafu pomocí zmíněných technologií. Taky se zabývá optimalizací hry a problémy se kteréma jsem se potýkal. This bachelor thesis focuses on computer graphics, more precisely on the web using WebGL. The main goal is to explore the possibilities of WebGL and the Three.js library and create a not-so-simple game. The thesis is divided into two parts. The first part is devoted to the theoretical description of computer graphics, and usage showcase of WebGL. The second part is devoted to the practical part, where a voxel game similar to Minecraft is created using the aforementioned technologies. It also deals with game optimization and problems I encountered along the way.