ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 14118
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 14118
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Počítačová grafika a její aplikace pomocí WebGL

Computer Graphics and its application using WebGL

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Dalibor Trampota
Vedoucí práce
Moc Michal
Oponent práce
Thiele Jan
Studijní program
Aplikace informatiky v přírodních vědách
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zaměřuje na počítačovou grafiku, přesněji na webu pomocí WebGL. Hlavním cílem je prozkoumat možnosti WebGL a knihovny Three.js a vytvořit jednoduchou hru. Práce je rozdělena na dvě části. První část se zabývá teoretickým popisem počítačové grafiky a názorným využitím WebGL. Druhá část se zabývá praktickou částí, kde je vytvořena voxelová hra podobná Minecrafu pomocí zmíněných technologií. Taky se zabývá optimalizací hry a problémy se kteréma jsem se potýkal.
 
This bachelor thesis focuses on computer graphics, more precisely on the web using WebGL. The main goal is to explore the possibilities of WebGL and the Three.js library and create a not-so-simple game. The thesis is divided into two parts. The first part is devoted to the theoretical description of computer graphics, and usage showcase of WebGL. The second part is devoted to the practical part, where a voxel game similar to Minecraft is created using the aforementioned technologies. It also deals with game optimization and problems I encountered along the way.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/117287
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (9.248Mb)
PRILOHA (369.8Kb)
POSUDEK (278.4Kb)
POSUDEK (418.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 14118 [60]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV