Návrhy alternativních trasování z Kazachstánu do Evropy mimo Rusko
Suggetstions for alternative routes from Kazakhstan to Europe bypassing Russia
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Nestor Hodunko
Vedoucí práce
Horák Tomáš
Oponent práce
Vařacha Pavel
Studijní obor
Logistika a řízení dopravních procesůStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
katedra chytrých měst a regionůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem bakalářské práce Návrhy alternativních trasování z Kazachstánu do Evropy mimo Rusko je navržení alternativních tras v relací Kazachstán EU vedených mimo území Ruské federaci a následný výběr optimální varianty. Práce byla vytvořena na základě dat dostupných ve veřejných zdrojích. Práce podrobně popisuje dopravní systémy různých států z geografického hlediska, geopolitické souvislosti v regionu, kteří mají vliv na logistiku a dopravu v regionu, začátek invaze a průběh války na Ukrajině. Výstupem práce je podrobný popis alternativních trasování v relaci, výběr nejvhodnější varianty, kalkulace nákladů a srovnání s jinými nabízenými možnostmi. The aim of the bachelor's thesis "Suggestions for alternative routes from Kazakhstan to Europe bypassing Russia" is to propose alternative routes in the Kazakhstan - EU relation passing outside the territory of the Russian Federation and finding out of the optimal variant. The work was based on data available in public sources. The work describes in detail the transport systems of various states from a geographical point of view, geopolitical contexts in the region that have an influence on logistics and transport in the region, the beginning of the invasion and the course of the war in Ukraine. The output of the work is a detailed description of alternative routes in relation, selection of the most suitable variant, cost calculation and comparison with other offered options.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16117 [249]