Metodika plánování paliva pro lety využívající udržitelná letecká paliva
Fuel Planning Methodology for Flight Using Sustainable Aviation Fuels
dc.contributor.advisor | Polánecká Anna | |
dc.contributor.author | Martin Schauer | |
dc.date.accessioned | 2024-08-28T22:54:09Z | |
dc.date.available | 2024-08-28T22:54:09Z | |
dc.date.issued | 2024-08-28 | |
dc.identifier | KOS-1248006814005 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/117172 | |
dc.description.abstract | Práce má za úkol analyzovat vlastnosti současně nabízených a vyvíjených udržitelných paliv, a to především v oblasti jejich výhřevnosti a užitnosti namísto konvenčních paliv, a porovnat dostupná data o palivech s údaji zveřejňovanými výrobci letadel potřebnými pro plánování letu. Na základě této analýzy bude navržena metodika určování minimálního množství paliva s ohledem na různou výhřevnost dostupných paliv a jejich proměnného obsahu ve směsi s konvenčními palivy. | cze |
dc.description.abstract | The task of this work is to analyze the properties of currently available and developing sustainable fuels, focusing on their calorific value and utility as replacements for conventional fuels. It aims to compare available fuel data with information published by aircraft manufacturers necessary for flight planning. Based on this analysis, a methodology will be proposed for determining the minimum amount of fuel required, considering the varying calorific values of available fuels and their variable content in mixtures with conventional fuels. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | udržitelná letecká paliva | cze |
dc.subject | SAF | cze |
dc.subject | výhřevnost | cze |
dc.subject | plánování letu | cze |
dc.subject | Jet A-1 | cze |
dc.subject | právní normy | cze |
dc.subject | bod mrznutí | cze |
dc.subject | sustainable aviation fuels | eng |
dc.subject | SAF | eng |
dc.subject | calorific value | eng |
dc.subject | flight planning | eng |
dc.subject | Jet A-1 | eng |
dc.subject | legal standards | eng |
dc.subject | freezing point | eng |
dc.title | Metodika plánování paliva pro lety využívající udržitelná letecká paliva | cze |
dc.title | Fuel Planning Methodology for Flight Using Sustainable Aviation Fuels | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Hajzler Ota | |
theses.degree.discipline | Profesionální pilot | cze |
theses.degree.grantor | katedra letecké dopravy | cze |
theses.degree.programme | Technika a technologie v dopravě a spojích 3 | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 16121 [715]