Zobrazit minimální záznam

Fuel Planning Methodology for Flight Using Sustainable Aviation Fuels



dc.contributor.advisorPolánecká Anna
dc.contributor.authorMartin Schauer
dc.date.accessioned2024-08-28T22:54:09Z
dc.date.available2024-08-28T22:54:09Z
dc.date.issued2024-08-28
dc.identifierKOS-1248006814005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/117172
dc.description.abstractPráce má za úkol analyzovat vlastnosti současně nabízených a vyvíjených udržitelných paliv, a to především v oblasti jejich výhřevnosti a užitnosti namísto konvenčních paliv, a porovnat dostupná data o palivech s údaji zveřejňovanými výrobci letadel potřebnými pro plánování letu. Na základě této analýzy bude navržena metodika určování minimálního množství paliva s ohledem na různou výhřevnost dostupných paliv a jejich proměnného obsahu ve směsi s konvenčními palivy.cze
dc.description.abstractThe task of this work is to analyze the properties of currently available and developing sustainable fuels, focusing on their calorific value and utility as replacements for conventional fuels. It aims to compare available fuel data with information published by aircraft manufacturers necessary for flight planning. Based on this analysis, a methodology will be proposed for determining the minimum amount of fuel required, considering the varying calorific values of available fuels and their variable content in mixtures with conventional fuels.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectudržitelná letecká palivacze
dc.subjectSAFcze
dc.subjectvýhřevnostcze
dc.subjectplánování letucze
dc.subjectJet A-1cze
dc.subjectprávní normycze
dc.subjectbod mrznutícze
dc.subjectsustainable aviation fuelseng
dc.subjectSAFeng
dc.subjectcalorific valueeng
dc.subjectflight planningeng
dc.subjectJet A-1eng
dc.subjectlegal standardseng
dc.subjectfreezing pointeng
dc.titleMetodika plánování paliva pro lety využívající udržitelná letecká palivacze
dc.titleFuel Planning Methodology for Flight Using Sustainable Aviation Fuelseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHajzler Ota
theses.degree.disciplineProfesionální pilotcze
theses.degree.grantorkatedra letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam