ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Bakalářské práce - 11133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra betonových a zděných konstrukcí
  • Bakalářské práce - 11133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vliv uspořádání spodní stavby mostu na kombinovanou odezvu bezstykové koleje

Impact of substructure arrangement on combined rail-track interaction

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jakub Šurovský
Vedoucí práce
Foglar Marek
Oponent práce
Bláha Filip
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcí
Obhájeno
2024-06-26



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce je zaměřena na studium fenoménu kombinované odezvy koleje (interakce koleje a mostu). Rešeršní část postupně popisuje obecné charakteristiky koleje, mostních objektů se zaměřením na spodní stavbu a následně je dává do společného rámce uvedením do problematiky samotné kombinované odezvy. Popsán je přístup k posuzování kombinované odezvy podle příslušných norem a předpisů platných v České republice. Praktická část obsahuje postup pro posouzení interakce bezstykové koleje a mostu v prostřední konkrétního software (midas Civil). Na několika modelových příkladech je provedena parametrická studie vlivu uspořádání spodní stavby mostu na kombinovanou odezvu bezstykové koleje.
 
This paper aims at combined response (track-bridge interaction) phenomenon research. The first part describes the general characteristics of railway track, and bridge structures with a focus on the substructure and puts these two topics into general context when track-bridge interaction is being introduced. Track-bridge interaction assessment is described using Czech State Standards and technical standards of the (Czech) Railway Infrastructure Administration. The second part contains a description of the method of track-bridge interaction evaluation using specific software (midas Civil). Using several real examples, a parametric study of substructure arrangement impact on track-bridge interaction is shown.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/116349
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (201.5Kb)
POSUDEK (658.9Kb)
PLNY_TEXT (11.29Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11133 [612]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV