Návrh vícepolového silničního mostu se sníženými požadavky na údržbu
Design of multi-span road bridge with reduced maintenance requirements
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Michal Šturc
Vedoucí práce
Hájek Radek
Oponent práce
Potrebuješ Marek
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíObhájeno
2024-06-26Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem třípólového mostu, jakou součást budoucího obchvatu městysu Divišov. Součástí zadání byl požadavek na snížení nároků na údržbu, který byl v této práci řešen navržením mostu, jako integrovaného a tím došlo k vynechání mostních ložisek a závěrů. Teoretická část je zaměřena na téma údržby mostů pozemních komunikací a na problematiku integrovaných mostů. Praktická část zabývající se návrhem obsahuje předběžné výpočty, parametrickou studii na vliv vstupních parametrů a samotný návrh včetně posudků nejvíce kritického předpjatého průřezu a spodní stavby. This Bachelor´s thesis deals with the design of multi-span bridge as a part of the future bypass of the township Divišov. Part of the entry was requirement for lowered maintenance requirements, which was solved by designing the bridge as an integral bridge and thus eliminating the bridge bearings and expansion joints. The theoretical part is focused on theme of maintenance of road bridges and on issue of integral bridges. Practical part dealing with the design includes preliminary calculations, paramet-rical study on influence of input parameters and the design itself including of assessment of the most critical prestressed cross-section and the substructure.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [584]