Elektrické motorové jednotky s alternativním napájením pro regionální dopravu
Electric Train Unit with Alternative Supply for Local Transport
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Hedvika Chlumská
Vedoucí práce
Bauer Jan
Oponent práce
Künzel Karel
Studijní obor
Elektrické pohonyStudijní program
Elektrotechnika, energetika a managementInstituce přidělující hodnost
katedra elektrických pohonů a trakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato práce pojednává o porovnání jednotlivých alternativních zdrojích napájení pro vlakové jednotky. Cílem práce je určit energeticky nejvhodnější zdroj napájení pro tratě s krátkým dojezdem mimo elektrifikovanou síť. Práce obsahuje stručnou teorii o elektrické trakci potřebnou k navržení trakčních konceptů jednotlivých vlakových jednotek a k vytvoření modelů pro simulaci v programu Matlab SIMULINK. This thesis discusses the comparison of different alternative power supplies for train units. The aim of this work is to determine the most energetically suitable power source for short distance lines outside the electrified network. The thesis includes a brief theory on electric traction that is needed to design traction concepts for each train unit and to create models for simulation in the Matlab program SIMULINK.
Kolekce
- Diplomové práce - 13114 [144]