Desktopová aplikace Logik
Logik desktop application
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Kirill Rybakov
Vedoucí práce
Tvrdík Pavel
Oponent práce
Pauš Petr
Studijní obor
Software Engineering 2021Studijní program
InformaticsInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cilem této práce je vývoj desktopové aplikačni hry "Mastermind" (také označované jako "Logic") pro Windows a Linux. Výsledný program má vylepšit stávajici implementace hry, umožňuje výběr barev z předdefinované palety a poskytuje větši flexibilitu v délce kombinace a počtu odhadů a opakováni. Implementace je napsána v C# a použivá Unity Engine. The aim of this thesis is the development of the desktop application game "Mastermind" (also referred to as "Logic") for Windows and Linux. The resulting program is intended to improve upon the existing implementations of the game, allowing to select colours from a predefined palette, and providing greater flexibility in the length of combination and the number of guesses and repetitions. The implementation is written in C# and uses the Unity Engine.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1724]