Desktopová aplikace Logik
Logik desktop application
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Kirill Rybakov
Supervisor
Tvrdík Pavel
Opponent
Pauš Petr
Field of study
Software Engineering 2021Study program
InformaticsInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cilem této práce je vývoj desktopové aplikačni hry "Mastermind" (také označované jako "Logic") pro Windows a Linux. Výsledný program má vylepšit stávajici implementace hry, umožňuje výběr barev z předdefinované palety a poskytuje větši flexibilitu v délce kombinace a počtu odhadů a opakováni. Implementace je napsána v C# a použivá Unity Engine. The aim of this thesis is the development of the desktop application game "Mastermind" (also referred to as "Logic") for Windows and Linux. The resulting program is intended to improve upon the existing implementations of the game, allowing to select colours from a predefined palette, and providing greater flexibility in the length of combination and the number of guesses and repetitions. The implementation is written in C# and uses the Unity Engine.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1724]