ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel
  • Bakalářské práce - 12120
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Podvozky a pojezdy nákladních vozů pro evropský železniční systém

Bogies and running gears for freight wagons in European railway system

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Bertram Nedbal
Vedoucí práce
Heptner Tomáš
Oponent práce
Malinský Jan
Studijní obor
bez oboru
Studijní program
Teoretický základ strojního inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce je zaměřena na zmapování použitých řešení jednotlivých konstrukčních uzlů těch typů podvozků a rámových pojezdů nákladních vozů, které jsou v provozu ve významných počtech na evropských železnicích. V práci je vysvětlen rozdíl mezi rámovou a podvozkovou koncepcí pojezdu. Byla vytvořena přehledová tabulka, ve které jsou uvedena řešení u jednotlivých typů zahrnutých do rešerše, jejich shrnutí a popis je přímo v textu práce. Některé rozšířené typy jsou popsány podrobněji a doplněny obrázky z 3D modelů pro vysvětlení funkce jednotlivých konstrukčních uzlů. Pro tyto podvozky a pojezdy se standardizovanými díly vypružení jsou porovnány charakteristiky svislého vypružení a bezpečnost proti vykolejení na zborcené koleji.
 
This bachelor’s thesis focuses on mapping solutions of various structural nodes of bogie and single axle running gear types used in regular traffic on European railways in significant numbers. It contains an explanation of the difference between single axle and bogie running gears. An overview table listing the solutions of the types included in the research has been created. The summary and description of these solutions are in the text of this thesis. Some frequently used types are described in more detail and supplemented with pictures of 3D models to explain the function of individual construction nodes. For these bogies and running gears with standardized suspension parts, a comparison of vertical suspension characteristics and safety against derailment on twisted track has been carried out.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115719
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.774Mb)
PRILOHA (4.645Mb)
POSUDEK (856.2Kb)
POSUDEK (236.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12120 [299]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV