ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Questdesign pro hru Asylum Exodus

Quest design for Asylum Exodus

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Šimon Taněv
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Matoušek Jan
Studijní obor
Počítačová grafika 2021
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zaměřuje na questdesign pro hru Asylum Exodus. Práce se zabývá analýzou questdesignu ve vybraných RPG hrách. Na základě této analýzy pak určuje pravidla pro questdesign. Samotná hra je pak popsána pomocí Game design dokumentu v její původní verzi, v návrhu řešení i provedení řešení, kde je následovně analyzována pomocí pravidel z analýzy. Asylum Exodus je 2D pixelartová RPG hra, ve které se hráč snaží utéct z psychiatrické léčebny. Hra je vyvíjena pomocí herního enginu Godot a její assety jsou vytvářeny v softwaru Krita. Spustitelný soubor hry je pak přiložen v rámci přílohy a v rámci služby itch.io je distribuován.
 
This thesis concerns itself with questdesign for the game Asylum Exodus. The thesis performs analysis of questdesign in selected RPG games. It then identifies rules for questdesign based on this analysis. The game is described with a Game design document in the original version, in the design of the solution and in the implementation of said solution. Asylum Exodus is a 2D pixelart RPG where the player is trying to escape from an asylum. The game is developed using the Godot game engine and the assets are created in Krita. The executable file is attached in the attachments and is distributed using the itch.io platform.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115697
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (8.922Mb)
POSUDEK (45.41Kb)
POSUDEK (46.54Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1873]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV