Zobrazit minimální záznam

Quest design for Asylum Exodus



dc.contributor.advisorRichtr Radek
dc.contributor.authorŠimon Taněv
dc.date.accessioned2024-06-19T09:54:17Z
dc.date.available2024-06-19T09:54:17Z
dc.date.issued2024-06-15
dc.identifierKOS-1240469357705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115697
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na questdesign pro hru Asylum Exodus. Práce se zabývá analýzou questdesignu ve vybraných RPG hrách. Na základě této analýzy pak určuje pravidla pro questdesign. Samotná hra je pak popsána pomocí Game design dokumentu v její původní verzi, v návrhu řešení i provedení řešení, kde je následovně analyzována pomocí pravidel z analýzy. Asylum Exodus je 2D pixelartová RPG hra, ve které se hráč snaží utéct z psychiatrické léčebny. Hra je vyvíjena pomocí herního enginu Godot a její assety jsou vytvářeny v softwaru Krita. Spustitelný soubor hry je pak přiložen v rámci přílohy a v rámci služby itch.io je distribuován.cze
dc.description.abstractThis thesis concerns itself with questdesign for the game Asylum Exodus. The thesis performs analysis of questdesign in selected RPG games. It then identifies rules for questdesign based on this analysis. The game is described with a Game design document in the original version, in the design of the solution and in the implementation of said solution. Asylum Exodus is a 2D pixelart RPG where the player is trying to escape from an asylum. The game is developed using the Godot game engine and the assets are created in Krita. The executable file is attached in the attachments and is distributed using the itch.io platform.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectpočítačová hracze
dc.subject2D pixel art RPGcze
dc.subjectquestdesigncze
dc.subjectgame design dokumentcze
dc.subjectGodot Enginecze
dc.subjectKritacze
dc.subjectcomputer gameeng
dc.subject2D pixel art RPGeng
dc.subjectquestdesigneng
dc.subjectgame design documenteng
dc.subjectGodot Engineeng
dc.subjectKritaeng
dc.titleQuestdesign pro hru Asylum Exoduscze
dc.titleQuest design for Asylum Exoduseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeMatoušek Jan
theses.degree.disciplinePočítačová grafika 2021cze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam