Vytváření scén pomocí Ray Marchingu
Ray Marching Scene Creator
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Yevhenii Basov
Supervisor
Pauš Petr
Opponent
Richtr Radek
Field of study
Počítačová grafika 2021Study program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této práce je vytvořit nástroj pro snadné vytváření 3D scén, které jsou vykreslovány pomocí shaderu Ray Marching. Tento nástroj bude doplňkem pro herní engine Unity 3D s uživatelsky přívětivým grafickým rozhraním pro vytváření parametrických 3D objektů. Práce popisuje principy a vlastnosti technologie Ray Marching, výhody její použití, zkoumá složitosti a možnosti vykreslování různých objektů. This work aims to create a tool for easy creation of 3D scenes, which are rendered with a Ray Marching shader. The tool will be an addon for Unity 3D game engine with a user-friendly GUI for creating parametric 3D objects. The work describes the principles and features of Ray Marching technology, the advantages of its use, explores the complexities and possibilities of rendering miscellaneous objects.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1724]