Zobrazit minimální záznam

Ray Marching Scene Creator



dc.contributor.advisorPauš Petr
dc.contributor.authorYevhenii Basov
dc.date.accessioned2024-06-19T09:53:33Z
dc.date.available2024-06-19T09:53:33Z
dc.date.issued2024-06-15
dc.identifierKOS-1240469074305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115676
dc.description.abstractCílem této práce je vytvořit nástroj pro snadné vytváření 3D scén, které jsou vykreslovány pomocí shaderu Ray Marching. Tento nástroj bude doplňkem pro herní engine Unity 3D s uživatelsky přívětivým grafickým rozhraním pro vytváření parametrických 3D objektů. Práce popisuje principy a vlastnosti technologie Ray Marching, výhody její použití, zkoumá složitosti a možnosti vykreslování různých objektů.cze
dc.description.abstractThis work aims to create a tool for easy creation of 3D scenes, which are rendered with a Ray Marching shader. The tool will be an addon for Unity 3D game engine with a user-friendly GUI for creating parametric 3D objects. The work describes the principles and features of Ray Marching technology, the advantages of its use, explores the complexities and possibilities of rendering miscellaneous objects.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectRay Marchingcze
dc.subjectsledování koulecze
dc.subjectfunkce vzdálenosti se znaménkemcze
dc.subjectUnity enginecze
dc.subjectHLSLcze
dc.subjectcompute shadercze
dc.subjectvykreslovánícze
dc.subjectRay Marchingeng
dc.subjectsphere tracingeng
dc.subjectsigned distance function (SDF)eng
dc.subjectUnity engineeng
dc.subjectHLSLeng
dc.subjectcompute shadereng
dc.subjectrenderingeng
dc.titleVytváření scén pomocí Ray Marchingucze
dc.titleRay Marching Scene Creatoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeRichtr Radek
theses.degree.disciplinePočítačová grafika 2021cze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam