Zobrazit minimální záznam

3D map visualisation



dc.contributor.advisorRichtr Radek
dc.contributor.authorKateřina Hrdličková
dc.date.accessioned2024-06-19T09:52:25Z
dc.date.available2024-06-19T09:52:25Z
dc.date.issued2024-06-14
dc.identifierKOS-1180078479105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115645
dc.description.abstractCílem této práce je prezentovat nový zásuvný modul pro program Blender, který umožňuje vytváření map 3D objektů. Využívá metodu řezání 3D modelů a renderování výsledné mapy. Práce zahrnuje analýzu jeskynních systémů ve hrách Dračí doupě, Dungeons \& Dragons, The Elder Scrolls a historických map Sloupských jeskyní, a aplikuje získané poznatky k vývoji nástroje v Blenderucze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to present a new plugin module for the Blender software, enabling the creation of 3D object maps. It utilizes the method of slicing 3D models and rendering the resulting maps. The work includes an analysis of cave systems in the games Dračí doupě, Dungeons \& Dragons, The Elder Scrolls, and historical maps of the Sloupské jeskyně caves, applying the acquired knowledge to the development of the tool in Blender.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectzásuvný modulcze
dc.subjectBlendercze
dc.subjectDračí doupěcze
dc.subjectjeskynní systémycze
dc.subjectřez 3D modelucze
dc.subjectzobrazení 3D ve 2Dcze
dc.subjectPythoncze
dc.subjectISO viewcze
dc.subjectDungeons \& Dragonscze
dc.subjectThe Elder Scrollscze
dc.subjectSloupské jeskyněcze
dc.subjectplug-in moduleeng
dc.subjectBlendereng
dc.subjectDračí doupěeng
dc.subjectcave systemseng
dc.subject3D model slicingeng
dc.subject3D to 2D visualizationeng
dc.subjectPythoneng
dc.subjectISO vieweng
dc.subjectDungeons \& Dragonseng
dc.subjectThe Elder Scrollseng
dc.subjectSloupské jeskyněeng
dc.titleVizualizace 3D mapcze
dc.title3D map visualisationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-19
dc.contributor.refereeŠimeček Ivan
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika, platnost do 2024cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam