Vizualizace 3D map
3D map visualisation
dc.contributor.advisor | Richtr Radek | |
dc.contributor.author | Kateřina Hrdličková | |
dc.date.accessioned | 2024-06-19T09:52:25Z | |
dc.date.available | 2024-06-19T09:52:25Z | |
dc.date.issued | 2024-06-14 | |
dc.identifier | KOS-1180078479105 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/115645 | |
dc.description.abstract | Cílem této práce je prezentovat nový zásuvný modul pro program Blender, který umožňuje vytváření map 3D objektů. Využívá metodu řezání 3D modelů a renderování výsledné mapy. Práce zahrnuje analýzu jeskynních systémů ve hrách Dračí doupě, Dungeons \& Dragons, The Elder Scrolls a historických map Sloupských jeskyní, a aplikuje získané poznatky k vývoji nástroje v Blenderu | cze |
dc.description.abstract | The aim of this thesis is to present a new plugin module for the Blender software, enabling the creation of 3D object maps. It utilizes the method of slicing 3D models and rendering the resulting maps. The work includes an analysis of cave systems in the games Dračí doupě, Dungeons \& Dragons, The Elder Scrolls, and historical maps of the Sloupské jeskyně caves, applying the acquired knowledge to the development of the tool in Blender. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | zásuvný modul | cze |
dc.subject | Blender | cze |
dc.subject | Dračí doupě | cze |
dc.subject | jeskynní systémy | cze |
dc.subject | řez 3D modelu | cze |
dc.subject | zobrazení 3D ve 2D | cze |
dc.subject | Python | cze |
dc.subject | ISO view | cze |
dc.subject | Dungeons \& Dragons | cze |
dc.subject | The Elder Scrolls | cze |
dc.subject | Sloupské jeskyně | cze |
dc.subject | plug-in module | eng |
dc.subject | Blender | eng |
dc.subject | Dračí doupě | eng |
dc.subject | cave systems | eng |
dc.subject | 3D model slicing | eng |
dc.subject | 3D to 2D visualization | eng |
dc.subject | Python | eng |
dc.subject | ISO view | eng |
dc.subject | Dungeons \& Dragons | eng |
dc.subject | The Elder Scrolls | eng |
dc.subject | Sloupské jeskyně | eng |
dc.title | Vizualizace 3D map | cze |
dc.title | 3D map visualisation | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.date.accepted | 2024-06-19 | |
dc.contributor.referee | Šimeček Ivan | |
theses.degree.discipline | Webové a softwarové inženýrství | cze |
theses.degree.grantor | katedra softwarového inženýrství | cze |
theses.degree.programme | Informatika, platnost do 2024 | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 18102 [1724]