Zobrazit minimální záznam

Crowd simulator



dc.contributor.advisorRichtr Radek
dc.contributor.authorAndrey Cherkasov
dc.date.accessioned2024-06-19T09:51:54Z
dc.date.available2024-06-19T09:51:54Z
dc.date.issued2024-06-14
dc.identifierKOS-1065790512805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115636
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na návrh a implementaci interaktivního simulátoru chování davu. Simulátor je grafický program vyvinutý v Unreal Engine. Uživatel v něm může nastavit takové parametry simulace, jako je počet osob na scéně, jejich věkové charakteristiky, vzorce chování, nastavení prostředí a scénáře akcí. Poté spustí simulaci a sleduje výsledky. V průběhu své práce autor nastudujeteorii davového chování. On vybere vhodnou sadu technologií a doplňků pro Unreal Engine. Navrhne architekturu aplikace a implementuje ji pomocí Unreal Engine. Aplikace pak bude testována automaticky i ručně testery.cze
dc.description.abstractThis paper is devoted to the design and implementation of an interactive simulator of crowd behavior. The simulator is a graphical program developed in Unreal Engine. In it, the user can set such simulation parameters as the number of people in the scene, their age characteristics, behavior patterns, environment settings and action scenarios. Then run the simulation and observe the results. In the course of the work, the author will study the theory of crowd behavior. He will select a suitable set of technologies and add-ons for Unreal Engine, design the application architecture based on it and implement it using Unreal Engine framework. The application will then be tested both automatically and manually by testerseng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectAIcze
dc.subjectC++cze
dc.subjectagentové modelovánícze
dc.subjectblueprintscze
dc.subjectchování davucze
dc.subjectsimulace davucze
dc.subjectunreal enginecze
dc.subjectAIeng
dc.subjectC++eng
dc.subjectagent-based modelingeng
dc.subjectblueprintseng
dc.subjectcrowd behavioureng
dc.subjectcrowd simulationeng
dc.subjectunreal engineeng
dc.titleSimulátor davucze
dc.titleCrowd simulatoreng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereePauš Petr
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatika, platnost do 2024cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam