ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra počítačů
  • Bakalářské práce - 13136
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nástroj pro podporu učení s využitím GPT-3

A Study Helper Using GPT-3

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Vojtěch Plocica
Vedoucí práce
Ledvinka Martin
Oponent práce
Papež Milan
Studijní program
Softwarové inženýrství a technologie
Instituce přidělující hodnost
katedra počítačů



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Moderní technologie usnadňují řadu náročných úkonů. Při učení se ale jejich využití v současné době omezuje především na digitalizaci studijních materiálů. S rozvojem modelů strojového učení pro zpracování přirozeného jazyka a chatbotů, které jsou schopné fundovaně odpovídat i na otázky pokládané v konverzaci s člověkem se nabízí otázka, jestli by jejich využití nemohlo pomoci při studiu. Cílem tohoto projektu je vytvořit nástroj pro podporu učení, který bude využívat platformu GPT-3 pro poskytování vysvětlujících textů, procvičovacích otázek či flashcards na základě kontextu poskytnutého studijními materiály. V této práci je popsán návrh a implementace takového nástroje a jeho následné testování. Výsledkem je funkční prototyp nástroje, který by mohl být v budoucnu využit pro podporu studia.
 
Modern technologies simplify many difficult tasks. But their utilisation in studying is currently restricted mainly to digitisation of study materials. With the advancements in the field of machine learning language models and chat-bots, which are able to competently answer questions in a conversation with a human, there is a question of whether such models could be used to help users study. The goal of this project is to create a learning support tool that will use the GPT-3 model to provide explanatory texts, practice test questions, or flashcards based on the context provided by the user's study materials. This thesis describes the design and implementation of such a tool and its subsequent testing. The result is a functional prototype of a tool that could be used in the future to support learning.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/115537
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.948Mb)
PRILOHA (2.829Mb)
POSUDEK (800.5Kb)
POSUDEK (96.16Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13136 [1229]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV